11 مورد یافت شد

دکتر ترابی: ارزش ویژه ی برند در افزایش کاربری و مرغوبیتی است که

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-ارزش-ویژه-ی-برند-در-افزایش-کاربری-و-مرغوبیتی-است-که-برای-محصولات-و-خدمات-دانشگاه-ایجاد-می-شود-

دکتر ترابی: ارزش ویژه ی برند در افزایش کاربری و مرغوبیتی است که سبک های رهبری و ارتباط آن با سازمان وجودی انسان دکتر ترابی: ارزش ویژه ی برند در افزایش کاربری و مرغوبیتی است که برای محصولات و خدمات دانشگاه ایجاد می شود 1399/11/14 - 10:07 - تعداد بازدید: در...

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-آرمان-های-سازمانی-وعشق-به-کار-موجب-تمرکز-بر-موفقیت-هاست

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه چهارده نشانه عشق به کار دکتر ترابی: آرمان های سازمانی وعشق به کار موجب تمرکز بر موفقیت هاست در سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "عشق به کار" به عنوان بخش جدایی ناپذیر از عشق به برند عنوان شد و بر ضرورت...

دکتر ترابی: دانشگاه هوشمند، پیوسته در حال یادگیری، تغییر و رشد ا

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-دانشگاه-هوشمند،-پیوسته-در-حال-یادگیری،-تغییر-و-رشد-است

برندسازي دانشگاه دکتر ترابی: هر برندی در یادگیری مخاطب قوی تر کار کند خوش نام تر است مدير روابط عمومي دانشگاه در يازدهمين جلسه برندسازي دانشگاه با بيان اينکه ما در جايگاه بزرگ دانشگاه علوم پزشکي تهران که ميراث اين ملت است قرار گرفته ايم، بر پاسداري از اين...

دکتر ترابی: پیش نیاز اصلی تقویت برند خارج شدن از «منطقه امن» است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/دکتر-ترابی:-پیش-نیاز-اصلی-تقویت-برند-خارج-شدن-از-«منطقه-امن»-است

دکتر ترابی: پیش نیاز اصلی تقویت برند خارج شدن از «منطقه امن» است دکتر ترابی: پیش نیاز اصلی تقویت برند خارج شدن از «منطقه امن» است مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیست و هفتمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در برندینگ، داشتن...

دکتر ترابی: همه باید یک تصویر بزرگ Big Picture در زندگی و کارهایمان داشته باشیم

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/دکتر-ترابی:-همه-باید-یک-تصویر-بزرگ-Big-Picture-در-زندگی-و-کارهایمان-داشته-باشیم-

برندسازي دانشگاه دکتر ترابی: هم نوایی نقطه اوج برند است در پانزدهمین جلسه برندسازي دانشگاه «ارزش برند از دیدگاه مخاطب» مورد بررسی قرار گرفت. 99/06/11 - 15:25 تشریح انواع معماری برند در دوازدهمین جلسه برندسازی دانشگاه مدیر روابط عمومی دانشگاه با تعریفی از...

دکتر ترابی: تصویر ذهنی مخاطب در جایگاه و شایستگی کلیدی سازمان نقش دارد

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-تصویر-ذهنی-مخاطب-در-جایگاه-و-شایستگی-کلیدی-سازمان-نقش-دارد

دکتر ترابی: تصویر ذهنی مخاطب در جایگاه و شایستگی کلیدی سازمان نقش دارد نوزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه دکتر ترابی: تصویر ذهنی مخاطب در جایگاه و شایستگی کلیدی سازمان نقش دارد در نوزدهمین جلسه خوشنامی دانشگاه، دو پارادایم اصلی در «مدیریت برند» بررسی و بر اصل...

«مدل ارتباطات برند» و «برتری» آن مهم‌تر از سایر عوامل دیگر در ذهن مخاطب باقی می‌ماند

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/«مدل-ارتباطات-برند»-و-«برتری»-آن-مهم‌تر-از-سایر-عوامل-دیگر-در-ذهن-مخاطب-باقی-می‌ماند

«مدل ارتباطات برند» و «برتری» آن مهم‌تر از سایر عوامل دیگر در ذهن مخاطب باقی می‌ماند هفدهمین جلسه برندسازی دانشگاه «مدل ارتباطات برند» و «برتری» آن مهم‌تر از سایر عوامل دیگر در ذهن مخاطب باقی می‌ماند دکتر ترابی در هفدهمین جلسه برندسازی دانشگاه گفت:...

دکتر ترابی: هم نوایی نقطه اوج برند است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-هم-نوایی-نقطه-اوج-برند-است

برندسازي دانشگاه دکتر ترابی: هم نوایی نقطه اوج برند است در پانزدهمین جلسه برندسازي دانشگاه «ارزش برند از دیدگاه مخاطب» مورد بررسی قرار گرفت. --> به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءاله ترابی سه‌شنبه 11 شهریور 99 در سالن شورای...

سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/سیزدهمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سیزدهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/05/28 - 13:11 - تعداد بازدید: سیزدهمین جلسه برندینگ دانشگاه روز سه شنبه 28 مرداد 99 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی...

بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/بررسی-محور-شعارهای-دانشگاه-های-بزرگ-جهان-در-دهمین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر ترابی: نشاط در دانشگاه باید به صورت چشمه جوشان در همه لحظات فعال باشد بررسی محور شعارهای دانشگاه های بزرگ جهان در دهمین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران...