30 مورد یافت شد

تامز برند: تیزر پویش همدلی 90-173 دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/video/تامز-برند:-تیزر-پویش-همدلی-90–173-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

تامز برند: تیزر پویش همدلی 90-173 دانشگاه علوم پزشکی تهران تاریخ انتشار : 1403/09/07 - 16:44 تعداد بازدید : کد خبر : 285289 تامز برند: تیزر پویش همدلی 90-173 دانشگاه علوم پزشکی تهران...

کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/کارگاه-سرآمدی-اعضای-هیئت-علمی-براساس-معماری-برند-دانشگاهی-و-فردی-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برند دانشگاهی و فردی در دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی در دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی به منظور آگاهی بخشی به اعضای هیئت علمی دانشکده...

دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/-دکتر-ترابی:-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-نقش-کلیدی-در-موفقیت-دانشگاه-در-برندآفرینی-دارند

برند دانشگاهی و فردی دکتر ترابی: اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش کلیدی در موفقیت دانشگاه در برندآفرینی دارند دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در کارگاه سرآمدی اعضای هیئت علمی براساس معماری برند دانشگاهی و فردی...

دکتر ترابی: تصویرسازی ذهنی از برند؛ عنصری مهم در روابط عمومی است

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-تصویرسازی-ذهنی-از-برند؛-عنصری-مهم-در-روابط-عمومی-است

برند آفرینی» دکتر ترابی: تصویرسازی ذهنی از برند؛ عنصری مهم در روابط عمومی است دکتر ترابی در نشست هم اندیشی با همکاران روابط عمومی، گفت: تصویرسازی ذهنی از برند؛ عنصری مهم در روابط عمومی است و بر هدفمند بودن، استقبال از چالش ها و اصلاح فرایندها در راستای...

تامز لرن 13: کارگاه آموزشی سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی

https://pr.tums.ac.ir/news/-تامز-لرن-13:-کارگاه-آموزشی-سرآمدی-اعضای-هیئت-علمی-دانشگاه-براساس-معماری-برند-دانشگاهی-و-فردی-

برند دانشگاهی و فردی تاریخ انتشار : 1402/10/24 - 14:59 تعداد بازدید : کد خبر : 256669 تامز لرن 13: کارگاه آموزشی سرآمدی اعضای هیئت علمی دانشگاه براساس معماری برند دانشگاهی و فردی...

تامز برند: اعطای جایزه پیشکسوت برتر متخصص پوست به دکتر یحیی دولتی در کنگره MEIDAM دبی

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/تامز-برند:-اعطای-جایزه-پیشکسوت-برتر-متخصص-پوست-به-دکتر-یحیی-دولتی-در-کنگره-MEIDAM-دبی

برند به تازه ترین افتخارات دکتر یحیی دولتی در کسب جایزه پیشکسوت برتر متخصص پوست در کنگره MEIDAM دبی و کسب جایزه پیشکسوت داروسازی اشاره دارد. کپی کلیدواژه ها...

تامز برند: احساس غرور و افتخار دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی تهران برای تحصیل در این دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/تامز-برند:-احساس-غرور-و-افتخار-دانشجویان-نو-ورود-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-برای-تحصیل-در-این-دانشگاه

برند واکنش های دانشجویان به پخش این کلیپ را می بینید. کپی کلیدواژه ها تامز_برند_آغاز_سال_تحصیلی_احساس_غرور_و_افتخار_ فیلم بردار قاسم صفاریطاهره رحمان پور تدوین گر مهدی گلپایگانی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی لیست...

تامز برند: راهنمای پوشش حرفه ای در دانشجویان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/TUMS-BRAND/تامز-برند:-راهنمای-پوشش-حرفه-ای-در-دانشجویان-و-کادر-درمان-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

تامز برند: راهنمای پوشش حرفه ای در دانشجویان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران تاریخ انتشار : 1402/07/19 - 11:18 تعداد بازدید : کد خبر : 248045 تامز برند: راهنمای پوشش حرفه ای در...

گرارش اقدامات روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-استودیو--فیلم/گرارش-اقدامات-روابط-عمومی-مجتمع-بیمارستانی-امام-خمینی-(ره)--دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برند آموزش پزشکی کشور باید در جانشین پروری اهتمام ورزند با حضور ویژه رئیس دانشکده پزشکی در جلسه تیرماه روسای بخش‌های مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آیین‌نامه اجرایی قانون بازنشستگی و ارتقای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بررسی شد. 01/04/01 - 11:57 بازدید...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-استودیو--فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-پنجم-مدل-«حلقه-های-تو-در-تو»-

برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی...