11 مورد یافت شد

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و در

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-روزنامه-نگاری-برند-روشی-برای-ارتقاء-تصور،-ادراک-و-درگیرسازی-احساسی-و-موثر-مخاطب-با-برند-است

خوش نامی، روزنامه نگاری برند را ترکیبی از روزنامه نگاری سنتی، بازاریابی و روابط عمومی دانست که می تواند موجب شناسایی خلاء های هویت برند به منظور تولید محتوای مناسب شود. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-ها/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد. 00/01/25 - 08:22 چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر...

دکتر ترابی: تمایل به انعطاف، یکپارچگی، شور و اشتیاق و ارتباط احس

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-تمایل-به-انعطاف،-یکپارچگی،-شور-و-اشتیاق-و-ارتباط-احساسی-مثبت--موجب-وفاداری-و-عشق-به-برند-می-شود

خوش نامی دانشگاه، بر ضرورت شناخت نظام تعلقات و ادراکات تاکید و از آن به عنوان زیر ساختی برای دستیابی به شور و شوق و هم افزایی در سازمان یادشد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، با اشاره به نظریه آشوب و تغییرات ناشی...

چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-خوب-ها-در-کنار-یکدیگر-عالی-می-شوند-

خوش نامی دانشگاه برگزار شد چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد دکتر ترابی: در برند آفرینی خوب ها در کنار یکدیگر عالی می شوند مدیر روابط عمومی دانشگاه، در چهل و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، ضمن اشاره به نظم پویا، مفاهیم و تعاریف آن، ابراز امیدواری...

در چهل و دومین جلسه خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای برآورده ن

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-در-روابط-عمومی-به-دنبال-طرح-چالش-های-پویا،-فعال-و-آفریننده-هستیم

خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای برآورده ن چهل و دومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزارشد دکتر ترابی: در روابط عمومی به دنبال طرح چالش های پویا، فعال و آفریننده هستیم در چهل و دومین جلسه خوش نامی دانشگاه، شناسایی نیازهای برآورده نشده از جمله وظایف روابط...

برندینگ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-معرفی-فعال-و-پویا-برند-دانشگاه-یکی-از-موارد-بسیار-جدی-برای-نمایش-کارایی-و-قدرت-برند-است

خوش نامی دانشگاه، آرایش مجدد الگوهای مرتبط، برای تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری، از مهم ترین اقدامات روابط عمومی عنوان شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، به تعریف قابلیت سازمانی پرداخت و گفت: باید به تعریف مشترکی،...

دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-سرعت-و-توانایی-خانواده-بزرگ-دانشگاه-در-تشخیص-فرصت‌ها-و-اقدام-سریع-از-اولویت-های-برند-آفرینی-است

خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغییر و عوارض و نتایج بی توجهی به پیش نیازهای تغییر در برند آفرینی اشاره شد. 99/10/30 - 08:44 در سی و سومین جلسه برندینگ بر توجه به فناوری های جدید، به عنوان اهرمی برای تغییر در سازمان تاکید شد دکتر ترابی: لازمه ی...

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-توجه-به-مزیت-رقابتی،-کاربرد-علم-در-عمل-و-شکل-گیری-نگرش-های-جدید-از-دستاورد-های-اصلی-در-برند-آفرینی-است

خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ دکتر ترابی: توجه به مزیت رقابتی، کاربرد علم در عمل و شکل گیری نگرش های جدید از دستاورد های اصلی در برند آفرینی است در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغییر و عوارض و نتایج بی توجهی به...

دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی"

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-لازمه-ی-موفقیت-در-برند-سازی-داخلی،-%22پذیرش%22-و-%22پیروی%22-مخاطبان-از-تغییر-است

خوش نامی دانشگاه، اهمیت طراحی الگوی عمومی تغییر، توجه به پیش نیازهای تغییر و نتایج بی توجهی به پیش نیازها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، در جلسه خوش نامی دانشگاه که روز سه شنبه 23...

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-آرمان-های-سازمانی-وعشق-به-کار-موجب-تمرکز-بر-موفقیت-هاست

سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه چهارده نشانه عشق به کار دکتر ترابی: آرمان های سازمانی وعشق به کار موجب تمرکز بر موفقیت هاست در سی و یکمین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران، "عشق به کار" به عنوان بخش جدایی ناپذیر از عشق به برند عنوان شد و بر ضرورت...