8 مورد یافت شد

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هشتم و پایانی مدل «میانه داستان»

https://pr.tums.ac.ir/video/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هشتم-و-پایانی-مدل-«میانه-داستان»

داستان برند را تشریح کرده است که در قسمت پایانی مدل «میانه داستان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا هفتم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو، قهرمان و گلبرگی ارائه شده بود. کپی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت هفتم مدل «گلبرگی»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-هفتم-مدل-«گلبرگی»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «گلبرگی» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا ششم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده، حلقه های تو در تو و قهرمان ارائه شده بود. کپی ...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-ششم-مدل-«قهرمان»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «قهرمان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا پنجم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده و حلقه های تو در تو ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-پنجم-مدل-«حلقه-های-تو-در-تو»-

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو» 1401/10/17 - 09:57 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-برندآفرینی/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-چهارم-«شروع-گیج-کننده»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده» 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده» 1401/09/11 - 08:00 - تعداد بازدید: کپی کلمات کلیدی داستان_برندشروع_گیج_کنندهدکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار استودیو فیلم/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-سوم-«مدل-همگرایی»

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی مدل_همگرایی_برندآفرینی_داستان_برند_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده:...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

https://pr.tums.ac.ir/news/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-دوم-«مدل-چشمک-زدن»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود. کپی کلمات کلیدی سناریونویسی_برندآفرینی_داستان_برندمدل_چشمک_زدن_دکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی...

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/8-مدل-داستان-در-برندآفرینی؛-قسمت-اول-«مدل-کوهستان»-

داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است. کپی کلمات کلیدی برندآفرینی_داستان_برنددکتر_ماشااله_ترابی تهیه کننده: مهدی گلپایگانی فیلم بردار مهدی کیهان تدوین گر مهدی گلپایگانی مطالب مرتبط بیست و دومین جلسه...