4 مورد یافت شد

کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/News/کارگاه-آموزشی-تولید-محتوای-خبری-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران 1401/07/20 - 12:37 - تعداد بازدید: کارگاه آموزشی تولید محتوای خبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکتر...

دکتر ترابی: افق مجموعه روابط عمومی در سال آینده عملیاتی شدن «وب برندینگ» در تمامی واحدهای تابعه است

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-افق-مجموعه-روابط-عمومی-در-سال-آینده-عملیاتی-شدن-«وب-برندینگ»-در-تمامی-واحدهای-تابعه-است

مهدی گلپایگانی سردبیر و رئیس اداره ارتباطات و تبلیغات روابط عمومی، به بیان استانداردهای لازم خروجی خبر در سایت دانشگاه و مطالبی پیرامون آن اشاره کرد.وی در ادامه به فرآیند کار خبری و خبرنگاری، تعریف خبر، اصول اصلی خبرنگاری و خبرنویسی، ارزش های خبری، عناصر...

روابط عمومی ها در برندینگ باید روی ذائقه مخاطبان تمرکز کنند

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/روابط-عمومی-ها-در-برندینگ-باید-روی-ذائقه-مخاطبان-تمرکز-کنند

مهدی گلپایگانی در ادامه بررسی کتاب روزنامه نگاری برند، گفت: بسیاری از برندهای معتبر به یک شرکت رسانه ای قدرتمند تبدیل شده اند و تولید محتوا را در دستور کار خود قرار داده اند و دارای وب سایت های مختلف به زبان های مختلف هستند. سردبیر اخبار روابط عمومی با...

دکتر ترابی: وظیفه روابط عمومی، نشان دادن عظمت و ارزش‌هایی است که در جای‌جای دانشگاه اتفاق افتاده و یا در حال وقوع است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-وظیفه-روابط-عمومی،-نشان-دادن-عظمت-و-ارزش‌هایی-است-که-در-جای‌جای-دانشگاه-اتفاق-افتاده-و-یا-در-حال-وقوع-است

مهدی گلپایگانی سردبیر اخبار سایت روابط عمومی هم ضمن تبریک این روز به کارکنان روابط عمومی از تلاش یکایک کارکنان واحدها در تولید محتوا در سایت قدردانی کرد و گفت: در گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک و پس‌ازآن روزنامه‌نگاری برند باید...