3 مورد یافت شد

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید یک ارتقای همه جانبه داشته باشد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-باید-یک-ارتقای-همه-جانبه-داشته-باشد

کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ با ارائه گزارش اعضای کمیته در حوزه فعالیتشان بر اساس نقشه ذهنی جعبه فناوری، برگزار شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این جلسه روز سه شنبه 28 مرداد 99 با حضور دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم...

کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-در-زمان-حال،-روابط-عمومی-به--معنی--گوشی-همراه-است

کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ فضای مجازی، یکی از موضوعات اساسی در برندینگ دکتر ترابی: در زمان حال، روابط عمومی به معنی گوشی همراه است چهارمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ با بررسی روند سیر تکامل روابط عمومی از سنتی به دیجیتال، تحلیل قابلیت های...

دکتر ترابی: هدف اصلی از تشکیل کمیته فناوری اطلاعات، خلق ارزش برای سازمان است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-هدف-اصلی-از-تشکیل-کمیته-فناوری-اطلاعات،-خلق-ارزش-برای-سازمان-است

کمیته فناوری اطلاعات در برندینگ، در ادامه به معرفی گروه‌بندی‌هایی که در تدوین نقشه راهبردی توسعه فناوری اطلاعات ایجادشده است اشاره کرد و گفت:در بحث‌های (هوشمند سازی، متکی بر فناوری، فناوری مجازی‌سازی و شبیه‌سازی) باید...