• تاریخ انتشار : 1401/09/16 - 20:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 718
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: یکی از راه‌های ارتباطی اصلی دانشگاه علوم پزشکی تهران با مخاطبان شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها و دانشکده‌های این دانشگاه بر ضرورت نگاه ویژه به روابط‌ عمومی به عنوان مسئول ارتقای ارزش های برند دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در  نشست 16 آذر 1401 در سالن شورای حکیم، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نظم در مجموعه روابط‌عمومی فوق‌العاده مهم و در انعکاس فعالیت‌های سازمان اثرگذار است.  
وی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست اهمیت ویژه‌ای برای دانشگاه دارد؛ یادآور شد: در تلاشیم سازمان‌دهی جدیدی را در زمینه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران رقم بزنیم.  
دکتر ترابی ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی طی سال‌های گذشته وارد زندگی کاری همه افراد شده است؛ بنابراین لازم است شبکه های اجتماعی را در شرایط جدید اداره و هدایت کنیم.  
وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که به فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی نظم پویا ببخشیم؛ تصریح کرد: وظیفه اصلی ما مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه است و با برنامه هدفمند این ماموریت را در شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنیم.  
دکتر ترابی عنوان کرد: سرمایه اصلی ما زمان است قدر آن را بدانیم و به‌درستی از آن استفاده کنیم، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را در حیطه کاری خود جدی تلقی و برای به نمایش گذاشتن فعالیت‌های شبانه‌روزی دانشگاه تلاش کنید.  
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه در ادامه به دستورالعمل فعالیت راهبران در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: امروزه یکی از راه‌های ارتباطی اصلی دانشگاه با مخاطبان خود، شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی است. این موقعیت موجب ارتباط‌ با قشر وسیعی از گروه هدف دانشگاه شده است . 
دکتر ترابی بیان کرد: شبکه های اجتماعی فرصتی را فراهم کرده تا افراد جدیدی جذب مجموعه دانشگاه شده و شبکه مخاطبان، گسترده وعمیق‌تر شوند؛ لذا باتوجه‌به اهمیت و حساسیت این موضوع، چارچوب و قوانینی را برای اشتراک‌گذاری محتوا در حساب‌های کاربری دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی تدوین کردیم.  
وی در ادامه به خط‌ مشی، نحوه ایجاد صفحات یا شبکه‌های مجازی، قوانین و مقررات صفحات یا شبکه‌های اجتماعی، نشانی کانال‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و برنامه‌های جدید روابط‌عمومی و ... پرداخت و گفت: فرصت عظیمی برای به نمایش گذاشتن اتحاد و انسجام دانشگاه در فضای مجازی مهیا شده تا فعالیت‌های واحد خودتان را در راستای هویت دانشگاهی انجام دهید. 
دکتر ترابی با اشاره به حضور فعال واحد ها در برنامه‌های جدید روابط‌عمومی از رونمایی صفحه رسانه سینا در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های جدید روابط‌عمومی در قالب TUMS UP حوزه دانش‌آموزان و دانشجویان، TUMS TOP برترین‌های دانشگاه، TUMS LIFE سبک زندگی دانشجویی و سبک زندگی سالم، TUMS TALKS پیام دارالفنون، TUMS Res  پاسخگویی به مطالبات مخاطبان، News Headlines سر خط خبرها، TUMS BEST معرفی تجارب موفق در سطوح مختلف دانشگاه، TUMS STUDY  مطالعه در دانشگاه، TUMS Q&A پرسش‌وپاسخ با متخصصان، TUMS CUP مسابقات و جشنواره‌ها و برندآفرینی (هویت دانشگاه) وTUMS Learn  یادگیری در دانشگاه تدوین و اجرایی شده است، که امیدواریم خلق راه‌حل‌های مناسب و هدف‌گذاری‌ها بتواند برای برنامه‌های دانشگاه همگرایی ایجاد کند و تصویری جذاب، زیبا و بزرگ درشان دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایش بگذارد. 
توضیح اینکه سیم‌کارت دیتای ایرانسل روابط‌عمومی به‌منظور «توسعه رسانه سینا و در جهت فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی دانشگاه» به راهبران بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها تحویل داده شد.
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 223003
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *