لیست اخبار صفحه :341
اولین نشست هم‌فکری مسئول و اعضای میز همکاری‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کشور چین برگزار شد

اولین نشست هم‌فکری مسئول و اعضای میز همکاری‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کشور چین برگزار شد

با حضور دکتر محمدحسین آیتی، معاون بین‌الملل و مسئول میز همکاری‌های علمی دانشگاه با کشور چین و خانم می لی (Mei Li)، مدیر چینی موسسه کنفوسیوس کشور چین در ایران، اولین نشست هم‌فکری اعضای این میز همکاری علمی، با هدف بررسی فرصت‌های موجود برای گسترش همکاری و همچنین ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده اخیر با دانشگاه‌های چین برگزار شد.

تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به بانوان مقام آور دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به بانوان مقام آور دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مربیان، سرپرستان و اعضای تیم های شنا و والیبال بانوان دانشگاه که در سومین المپیاد ورزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به کسب مقام شدند، تبریک و خدا قوت گفت.

همزمان با هفته پژوهش، ششمین جشنواره آموزشی پژوهشی مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد
اطلاعیه

همزمان با هفته پژوهش، ششمین جشنواره آموزشی پژوهشی مرکز طبی کودکان برگزار خواهد شد

اعضای هیئت علمی، دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، کارورزان، پرستاران، پیراپزشکان، کارمندان و مراکز تحقیقاتی وابسته به مرکز طبی کودکان می توانند در ششمین جشنواره آموزشی پژوهشی مرکز طبی کودکان شرکت کنند.

کودک 3 ساله با جراحی قلب در مرکز طبی کودکان از مرگ قطعی نجات یافت

کودک 3 ساله با جراحی قلب در مرکز طبی کودکان از مرگ قطعی نجات یافت

پسر بچه ۳ ساله با تومور تراتوم در قفسه سینه که پس از مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای مختلف و ناامیدی خانواده، در بیمارستان مرکز طبی کودکان تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت از مرگ قطعی نجات یافته و با حال عمومی خوب ترخیص شد.

دکتر نمازی: هویت فرهنگی و تاریخی، مانع از تبدیل شدن دانشکده به اداره می شود
دومین کارگاه توانمندسازی رابطین موزه، ویژه دانشکده ها

دکتر نمازی: هویت فرهنگی و تاریخی، مانع از تبدیل شدن دانشکده به اداره می شود

رئیس موزه تاریخ علوم پزشکی دانشگاه، راه اندازی موزه در دانشکده ها و هویت بخشی تاریخی به آنها را موجب ارتقای تاریخ علم و منشایی برای پژوهش های تاریخی دانست.