برگزاری چهارمین نشست دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی
در نشست دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی بر نقش فعال نمایندگان گروههای آموزشی دانشکده برای پیشبرد فعالیتهای توسعه آموزش دانشکده و مشارکت بیشازپیش اعضای هیئتعلمی در این امور تأکید شد.
گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، در این نشست که صبح روز یکشنبه 16 تیرماه98 با حضور دکتر غلامرضا علیائی، معاون آموزشی دانشکده در دفتر توسعه آموزش برگزار شد؛ در ابتدا دکتر نسترن قطبی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده با اشاره به آخرین مصوبه شورای آموزشی دانشگاه گفت: فعالیتهای دفاتر توسعه آموزش واحدهای دانشگاه در 7محور تعیینشده که با توجه به ساختار و تعداد اعضای فعال دفاتر متنوع و متفاوت است. وی همچنین جدا نبودن کمیته پایش و ارزشیابی از دفتر توسعه آموزش دانشکده را یکی از دلایل افزایش بار اجرایی این دفتر برشمرد.
مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده بابیان اینکه حضور نمایندگان گروههای آموزشی در دفتر توسعه آموزش فرصت مغتنمی برای افزایش فعالیتهای توسعه آموزش دانشکده است، از آنان درخواست کرد بازوی اجرائی دفتر در پیادهسازی این اهداف باشند.
وی همچنین با اشاره به برنامهها و مأموریت چهارساله(1400-1397) دفتر توسعه آموزش دانشکده اظهار داشت: شیوهنامههای دانشکده در حال اجراست و از میزان تعهد شده جلو هستیم و باوجود مشکلات پیشآمده در حین اجرای شیوهنامه ارزشیابی کیفیت عملکرد آموزشی هیئتعلمی ، بازنگری آن به برنامه اضافه شد.
وی در توضیح روشهای نوین ارزیابی فراگیر گفت: طراحی، پیادهسازی و ارزشیابی لاگ بوک مرحله بالینی دوره کارشناسی فیزیوتراپی، انجامشده و با توجه به بازخوردهای دانشجویان در مرحله الکترونیکی کردن آن هستیم که زمانبر است.
در ادامه دکتر تهمینه موسوی، نماینده گروه کاردرمانی یکی از برنامههای توسعه آموزش گروه را قابلیت مجازیسازی واحدهای درسی و نظرسنجی از فراگیران در این خصوص اعلام کرد.
دکتر جمیله فتاحی، نماینده گروه شنواییشناسی به دو برنامه توسعه آموزش در این گروه در قالب شیوههای نوین تدریس با ماهیت توسعه آموزش اشاره کرد.
دکتر علیایی، معاون آموزشی دانشکده نقش نمایندگان گروههای آموزشی در پیشبرد فعالیتهای توسعه آموزش دانشکده را بسیار مهم دانست و بر مشارکت بیشازپیش اعضای هیئتعلمی در این امور تأکید کرد.
نصرالهی کارشناس دفتر ضمن ارائه گزارش میزان پیشرفت اجرای شیوهنامه ارزشیابی دورههای دانشکده به بیان مشکلات مربوطه پرداخت.
در پایان نشست دکتر قطبی به ارائه توضیحاتی در خصوص تغییرات نهایی صورت گرفته در بازنگری شیوهنامه ارزشیابی کیفیت عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی به اعضای حاضر در نشست پرداخت.
خبرنگار و عکاس: لیلا روستا
ارسال به دوستان