بیست و پنجمین جلسه تیم رهبری و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)
در بیست و پنجمین نشست تیم رهبری و مدیریت، گزارشی از وضع موجود و چالشهای واحد فناوری اطلاعات و طرح راهنمای مراجعین در مجتمع ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، جلسه تیم رهبری و مدیریت دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ با حضور دکتر سید حسن اینانلو رییس مجتمع، دکتر محمدعلی سورکی معاون پشتیبانی، دکتر امیرحسین اورندی معاون درمان، دکتر سید علی مومنی سرپرست معاونت امور دانشگاهی و سایر اعضا در سالن شورای دفتر ریاست برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر اینانلو مرتفعسازی چالشهای فناوری اطلاعات را به عنوان یکی از اولویتهای مجتمع توصیف کرد.
سپس مهندس محبی ضمن برشمردن چالشهای فنآوری اطلاعات در مجتمع آماری از تجهیزات الکترونیک و کامپیوتری بهروزشده یا در صف تعمیر و ارتقا ارائه داد.
وی افزود: اتاق سرورها نیاز به اقداماتی دارد که باید بررسیهای لازم صورت پذیرد.
وی اظهار داشت: به طور کلی موضوعات کلان در حوزه فناوری اطلاعات شامل امنیت، تجهیزات شبکه و سخت افزار، سامانه سرویس ها، HIS، ساختمانهای جدید ازجمله بیمارستان حضرت مهدی(عج) و پروژه ۶۱۰ تختی انیستیتوکانسر است.
در نهایت سرپرست واحد فناوری اطلاعات اعلام نمود: با همراهی معاونت پشتیبانی مجتمع برای بازدید از زیرساختهای مرتبط با IT برنامهریزی میشود و موارد مشاهده شده در این بازدیدها ثبت و اولویتبندی خواهد شد. وی ادامه داد: برای کاهش مدت زمان پاسخگویی شرکتهای طرف قرارداد در حال برنامهریزی تشکیل نشستهایی با این شرکتها هستیم.
در ادامه معاون پشتیبانی اهم اولویتهای واحد فناوری اطلاعات را مرور کرد از جمله ساختارمند کردن واحد فناوری اطلاعات، افزایش سرعت پاسخگویی و تقویت اطلاع رسانی و آموزش طریقه صحیح استفاده از تجهیزات الکترونیک به منظور افزایش عمر این دستگاهها در مجتمع.
وی در ادامه خواستار طراحی و اجرای سیستم رضایتسنجی به منظور نظارت در حوزه IT و همچنین اندیشیدن به راهکارهای فرعی در زمان قطعی سیستمها شد.
دکتر سورکی خواهان اولویتبندی درخواستها و گزارشات توسط واحد فناوری اطلاعات بصورت پایلوت و به مدت یک ماه شد و افزود: حوزه پشتیبانی با در نظر گرفتن محدودیت منابع، در پاسخ به نیازهای مطروحه برنامه زمانبندی شده ارائه میدهد.
پس از آن دکتر اینانلو درباره پروژه راهنمای مراجعهکنندگان مجتمع اظهار کرد: همگی با توجه به گستردگی مجموعه، تجربه برخورد با سردرگمی برخی مراجعه کنندگان در محوطه برای یافتن یک ساختمان، بخش یا درمانگاه را داریم.
به همین منظور پس از بررسی شرکتهای واجد تجربه در این زمینه، نشست مشترکی با یک شرکت حائز شرایط داشتیم که مقرر شد فاز اول این پروژه یعنی راهنمایی مراجعهکنندگان در محوطه تا ورودی هر ساختمان را به صورت هوشمند و با نصب کیوسکهایی در مکانهای پرتردد مجتمع اجرایی کنند.
سپس دکتر قادری مسیر اجرای فاز اول طرح راهنمای مراجعین مجتمع را تبیین کرد.
در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر در خصوص روند اجرای پروژه و همچنین تائید لیست بخشها و واحدها به تفکیک هر ساختمان پرداختند.
توصیح اینکه دکتر علیرضا کاظمینی رئیس بیمارستان امام، دکتر روحاله میری رئیس انستیتوکانسر، دکتر رضا ارشادی سرپرست بیمارستان حضرت مهدی(عج)، دکتر امیر نداف مدیر امور آموزشی و دانشجویی، طاهره زرعیچیان سرپرست مدیریت پرستاری، حسن رحیمی مدیر منابع انسانی، احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، مهندس رامین محبی سرپرست فناوری اطلاعات، دکتر سحر قادری سرپرست روابط عمومی و امیر رجبی رئیس واحد بهبود کیفیت مجتمع در این نشست حاضر بودند.
ارسال به دوستان