انتصاب دکتر علی علیزاده به سمت مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تهران
دکتر سید رضا رئیس کرمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر علی علیزاده را به سمت مشاور خود و سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب کرد.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن حکم به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر علی علیزاده
استادیار محترم دانشگاه
سلام علیکم
با تقدیم احترام؛
با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه منصوب می شوید.
امیدوارم در تعامل سازنده با معاونین محترم دانشگاه، رؤسای ارجمند دانشکده ها و بیمارستان ها، مدیران و کارکنان محترم دانشگاه، ضمن به کارگیری سایر ظرفیت های موجود، جهت نیل به رسالت و اهداف آن حوزه، با حفظ کرامت اعضای هیات علمی، پرسنل و کلیه مراجعین گرامی به آن مدیریت، موفق و موید باشید.
انتظار دارم نسبت به پیگیری و اقدام در موارد زیر، با رویکرد تحولی همت گمارید:
تدوین و اجرای برنامه های نظارت و بازرسی بر عملکرد کلیه واحدهای تابعه دانشگاه به صورت مستمر، دوره ای و یا موردی، به منظور سنجش و مطابقت با اهداف، برنامه های مصوب و دستورالعمل های سازمان های مرتبط بالادستی
پایش و تحلیل منظم فعالیت های هر یک از واحدها با رویکرد ارزیابی عملکرد در حوزههای مختلف براساس اهداف و برنامه های سالانه و چهار ساله دانشگاه و ارائه بازخورد تخصصی و موضوعی به هر یک از واحدها به صورت پیشنهاد بهبود فرآیندها با هدف اصلاح و ارتقاء عملکرد در سطح کل دانشگاه.
ارزیابی عملکرد، پایش و نظارت مستمر بر فعالیت های هر یک از حوزه های دانشگاه و احصاء گلوگاه های عملکردی و کارکردی و ارائه پیشنهادات اصلاحی به منظور ارتقای سطح عملکرد آن حوزه در قالب بررسی، نیازسنجی و راهبری مطالعات و پژوهش های تخصصی در جهت ارائه پیشنهادات اجرایی مبتنی بر شواهد به منظور تصمیم گیری در بهبود فعالیت و ارتقای عملکرد هر یک از واحدها
بازبینی، ارتقا و بازمهندسی نظام ارزیابی عملکرد مدیران در تمامی واحدهای ستادی و محیطی و پایش و کنترل مستمر عملکرد سازمانی در راستای استقرار کامل نظام جامع ارزیابی عملکرد دانشگاه با رویکرد استفاده از ابزارها، روش ها و فناوری های نوین.
بررسی، پایش و ارزیابی سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات با بکارگیری تدابیر، ابزارها و فناوری های نوین در تسهیل دسترسی مراجعین
از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون شما در انجام امور محوله، را خواهانم.
دکتر سید رضا رئیس کرمی
سرپرست دانشگاه
نظر دهید