تامز بست 10: مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه نوبت دهی به بیمار

حضور بیمار در بیمارستان یک مسئله مهم است و با چالش های متفاوتی روبه رو می شود تاخیر در روند پذیرش بیمار، افزایش زمان انتظار و ... مواردی هستند که باید بیمارستان ها با ساده سازی فرایند حضور بیمار و دقت فراوان، روند حضور بیماران را به روش آنلاین یا حضوری کنترل کنند .این قسمت به تجارت بیمارستان ها در این حوزه اختصاص دادیم. مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها تامزبست TUMS BEST با هدف معرفی تجارب موفق در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه نوبت دهی به بیمار منتشر می شود. در برنامه های پیشین مدیریت دانش، ثبت تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و آموزش به بیماران منتشر شده بود.

سهیلا ملکی
تهیه کننده:

سهیلا ملکی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *