لیست اخبار صفحه :24
دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی رسیدن به حداکثر جذابیت و هویت علمی و بصری است
دومین نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی معاونت ها

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی رسیدن به حداکثر جذابیت و هویت علمی و بصری است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست توسعه وب‌سایت‌های انگلیسی و عربی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به نقش کلیدی وب‌سایت‌ها در ارتقای جایگاه بین‌المللی دانشگاه، بر ضرورت الگوبرداری از بهترین دانشگاه‌های جهان در طراحی و محتوای سایت‌ها تأکید کرد.

چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 1403

چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 1403

مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت چهارمین کارگاه آموزشی فرهنگی ویژه مدیران، کارشناسان و اساتید مشاور دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را برگزار می کند.

دکتر ترابی: بیمارستان فارابی الگوی توسعه وب‌سایت‌های بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی تهران
دومین نشست مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها

دکتر ترابی: بیمارستان فارابی الگوی توسعه وب‌سایت‌های بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست توسعه وب‌سایت‌های انگلیسی و عربی با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها، با اشاره به بیمارستان فارابی به عنوان الگوی توسعه وب‌سایت‌های بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وب‌سایت‌های خود را به ابزارهای قدرتمند برای ارتقای جایگاه علمی تبدیل کنید.

دکتر ترابی: قطب‌سازی رسانه ای؛ راهکاری نوین برای ارتقای هویت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است
نشست مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی دانشکده ها

دکتر ترابی: قطب‌سازی رسانه ای؛ راهکاری نوین برای ارتقای هویت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست کارشناسان روابط عمومی دانشکده‌ها با اشاره به نقش کلیدی وب‌سایت‌ها در شکل‌دهی به هویت مجازی دانشگاه، بر لزوم توسعه وب‌سایت‌های انگلیسی و عربی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: قطب‌سازی رسانه ای؛ راهکاری نوین برای ارتقای هویت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.