• تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 06:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارتباط مستقیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با مردم در سامانه بازرسی سامد

دکتر قناعتی: پاسخگویی مدیران در هر سطحی باعث ارتقای سازمان خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 از ساعت 9 تا 11 در سامانه سامد بازرسی استانداری تهران از طریق شماره 111 به طور مستقیم پاسخگوی مردم بود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر قناعتی در پایان این ارتباط مردمی گفت: امروز در ستاد استانداری تهران که مسئول پاسخگویی مشکلات مردمی است با اطلاع رسانی قبلی حضور پیدا کردیم. همکاران زیادی تماس گرفتند و حدود 25 تماس تلفنی را پاسخ دادم.
وی افزود: عمدتا مسائل رفاهی، حق ایاب و ذهاب و مشکلات شخصی و حق مسکن مطرح شد، بعضی ها ایده های خوبی برای ارتقای دانشگاه داشتند و بعضی ها از شنبه های نیکوکاری استقبال کردند، در کل خوب بود و این ارتباطات نشان دهنده این است که مدیر در هر سطحی باید پاسخگو باشد، که باعث ارتقا خواهد شد.
تمام تماس ها مکتوب شد، به بعضی ها توصیه شد گزارش هایی را به دفتر بازرسی دانشگاه تحویل دهند.
دو نفر از مدیران خود شکایت داشتند و خیلی کلی صحبت می کردند، ما با کلی گویی نمیتوانیم مسائل را حل کنیم، باید جزییات گفته شود.
مدیرانی که منصوب می شوند تحت نظر و حمایت من هستند ولی اگر کسی مشکلی با مدیر خود داشته و برای من قابل احصا باشد که مدیر مقصر است، حتما برخورد مناسب را خواهیم داشت و با کسی تعارف نداریم.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,جلسات و نشست ها
  • کد خبر : 264642
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تنظیمات قالب