نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان سینارسانه
دکتر ترابی: طراحی پویش های خلاقانه، نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه و جهش رسانه ای دانشگاه دارد
مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با کارشناسان سینارسانه، بر اهمیت ایجاد پویش های هدفمند برای معرفی برند دانشگاه تأکید کرد و افزود: طراحی و اجرای کمپینهای خلاقانه و مبتنی بر داده، نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه و جهش رسانه ای دانشگاه ایفا میکند.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در سری نشست های به کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های روابط عمومی 24 اردیبهشت 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر دانشگاههای بزرگ دنیا با استفاده از هوش مصنوعی، اظهار داشت: جهان به سمت استفاده از هوش مصنوعی در همه عرصهها گام برمیدارد و روابط عمومی دانشگاهها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
وی با تاکید بر بهکارگیری و فعالسازی هوش مصنوعی در راستای ارتقای سطح فعالیتهای روابط عمومی گفت: استفاده از این فناوری نوین، افقهای تازهای را به روی ما خواهد گشود و زمینه را برای پیشرفت هرچه بیشتر فراهم میکند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، هوش مصنوعی را ابزاری برای مدیریت برند در چهار حوزه نظارت برند، تحلیل رقابتی، بینش مخاطب و شناسایی فعالان شبکه های مجازی دانست و تصریح کرد: فعالیت در این چهار حوزه، شرط لازم برای پیشرفت و حرکت رو به جلو است و ابزارهای هوش مصنوعی از جمله Google Alert در تسریع این فرایندها می تواند موثر باشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، شناسایی و بکارگیری ابزار هوش مصنوعی در مدیریت برند را از نیازهای ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انجام کارهای جدید، نیازمند صبر و حوصله است تا به نتیجه مطلوب برسد.
وی بر اهمیت ایجاد پویش های هدفمند در معرفی برند دانشگاه تأکید کرد و افزود: طراحی و اجرای کمپینهای خلاقانه و مبتنی بر داده، نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه و جهش رسانه ای دانشگاه ایفا میکند.
دکتر ترابی، با بیان اینکه احساس رضایت از وضع موجود، مانع پیشرفت است، بر لزوم نگاه پیشرو و برنامهریزی برای آینده تأکید کرد و افزود: بدون آرزو، کار فاقد روح و انگیزه است و در نتیجه، پیشرفتی حاصل نمی شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در پایان سخنان خود، با تاکید بر نقشآفرینی روابط عمومی در فعالیت های داخلی و خارجی دانشگاه گفت: رسانه پویا میتواند ابعاد مختلف سازمان را تحت تأثیر مثبت قرار دهد. این رسانه باید به روز باشد و از همه ابزارهای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
ارسال به دوستان