نشست برنامه ریزی برای قطب های رسانه ای با کارشناسان روابط عمومی معاونت های دانشگاه
از هوش مصنوعی تا قطبهای رسانهای
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست برنامه ریزی برای قطب های رسانه ای برای مدیریت شهرت و نفوذ علمی با کارشناسان روابط عمومی معاونت های دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقویت هویت مجازی خود و حضور فعالتر در عرصه ملی و جهانی، در حال توسعه برنامه های ویژه به این منظور است و استفاده از هوش مصنوعی این فرآیند را سرعت می بخشد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست برنامه ریزی برای قطب های رسانه ای برای مدیریت شهرت و نفوذ علمی با کارشناسان روابط عمومی معاونت های دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقویت هویت مجازی خود و حضور فعالتر در عرصه ملی و جهانی، در حال توسعه برنامه های ویژه به این منظور است و استفاده از هوش مصنوعی این فرآیند را سرعت می بخشد.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شنبه 10 شهریور 1403، بر لزوم تسریع در فرایند استقرار قطب ها تأکید کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به نقش حیاتی هوش مصنوعی در این فرآیند گفت: استفاده از تجارب موجود در توسعه وب سایت های چندزبانه، سرعت آمادهسازی معادل این وب سایت ها را در معاونت ها به طور چشمگیری افزایش میدهد و با در نظر گرفتن نیروی انسانی متخصص برای ویرایش نهایی ترجمهها، کیفیت محتوا نیز تضمین می شود.
وی هدف از به کارگیری هوش مصنوعی در آماده سازی سایت های معادل را افزایش کیفیت و مناسب سازی واژگان معادل و امکان سفارشیسازی محتوای استاندارد شده در آن معاونت عنوان کرد.
دکتر ترابی با اشاره به ضرورت سازماندهی و توسعه فضای مجازی دانشگاه خاطرنشان کرد: وبسایتها و توسعه هویت مجازی، شرط تعالی همه واحدهای دانشگاه هستند، ما باید به دنبال فرصتهای جدید در فضای مجازی باشیم و با ایجاد محتوای جذاب و مفید، توانمندیهایمان را به منصه ظهور بگذاریم و مخاطبان را به خود جذب کنیم.
در ادامه هر یک از کارشناسان گزارشی از روند فعالیتهای خود را در راستای طراحی وب سایت مطرح کردند.
ارسال به دوستان