افتخارات

 

لیست اخبار صفحه :10
دکتر ترابی: همزمان با جهش در تولید محتوا باید در زیرساخت‌های فنی هم جهش را شاهد باشیم
مراسم رونمایی از وبسایت دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جشن بازنشستگی کارکنان

دکتر ترابی: همزمان با جهش در تولید محتوا باید در زیرساخت‌های فنی هم جهش را شاهد باشیم

مراسم رونمایی از وبسایت دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جشن بازنشستگی کارکنان و اهدای جوایز برندگان مسابقات فرهنگی ورزشی دهه فجر در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی
در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی مطرح شد

تاکید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اهمیت نظام تصویری مشخص در برندآفرینی

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سیزدهمین نشست شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، بر اهمیت نقش رسانه در انعکاس فعالیت های آموزشی ویژه و منحصر به فرد دانشکده ها تاکید کرد و پیروی از نظام تصویری مشخص در برندآفرینی را ضروری دانست.

دکتر ترابی: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا براساس برنامه چهارساله هر دانشکده، برنامه عملیاتی خود را ارائه دهند
یازدهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا براساس برنامه چهارساله هر دانشکده، برنامه عملیاتی خود را ارائه دهند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در یازدهمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی گفت: موضوعات مهم هر دانشکده در قالب برنامه روابط عمومی در سال 1402 شناسایی و به صورت منظم در هر هفته به ازای هر برنامه یک پست در شبکه های اجتماعی بارگذاری شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه: برای ایجاد انگیزه باید آگاهی و شناخت افراد را افزایش داد
دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی دانشگاه: برای ایجاد انگیزه باید آگاهی و شناخت افراد را افزایش داد

دکتر ترابی در دهمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شبکه های اجتماعی بهترین ابزاری است که ارتباط ما را با همکارانمان در مجموعه دانشکده ها حفظ می کند.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت ششم مدل «قهرمان»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «قهرمان» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا پنجم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی، شروع گیج کننده و حلقه های تو در تو ارائه شده بود.

مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد
هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد

دکتر ترابی در هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد.

دکتر ترابی: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی معرفی راه حل ها و اقدامات نوین برای رسانه ای شدن است
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با مسئولان معاونت بهداشت

دکتر ترابی: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی معرفی راه حل ها و اقدامات نوین برای رسانه ای شدن است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با کارشناسان معاونت بهداشت با بیان اینکه روابط عمومی در پی معرفی راه حل ها و اقدامات نوین برای رسانه ای شدن است از آنها خواست تا مهم ترین، بهترین و منحصربه فردترین اقدامات و خدمات کاری خود را برای معرفی به خبرگزاری ها اعلام کنند.

دکتر ترابی: روابط‌عمومی باید در نقطه اوج امیدآفرینی باشد و شور علمی را که در شأن دانشگاه است به منصه ظهور برساند
هفتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: روابط‌عمومی باید در نقطه اوج امیدآفرینی باشد و شور علمی را که در شأن دانشگاه است به منصه ظهور برساند

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها، تأکید کرد: انتظار داریم به‌عنوان روابط‌عمومی بتوانیم ارتباطات را در مجموعه دانشگاه تقویت کنیم و تعاملات درونی و بیرونی را گسترش دهیم.

دکتر ترابی: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است
پنجمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها

دکتر ترابی: روابط‌عمومی مسئول ایجاد اعتبار رسانه ای برای دستاوردهای جدید دانشگاه است

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، تأکید کرد: نباید فقط به‌عنوان شغل به کارمان نگاه کنیم؛ بلکه باید به آرمان‌هایمان در قالب شغل بنگریم. شبکه‌های اجتماعی جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه است و اثرگذاری این موضوع مهم با فعالیت مستمر و چشمگیر و کار گروهی امکان پذیر است.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت پنجم مدل «حلقه های تو در تو»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل «حلقه های تو در تو» منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا چهارم، مدل کوهستان، چشمک زدن، همگرایی و شروع گیج کننده ارائه شده بود.