افتخارات

 

لیست اخبار صفحه :11
دکتر ترابی: عنصر خلاقیت در تولید محتوا مهم است
چهارمین نشست راهبران شبکه های اجتماعی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: عنصر خلاقیت در تولید محتوا مهم است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌ها، گفت: عنصر خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا بسیار مهم است اگر اینچنین نباشد تولید محتوا مورد توجه قرار نمی گیرد بنابراین خلاقیت باعث جذب افراد بیشتری می شود.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت چهارم «شروع گیج کننده»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول تا سوم، مدل کوهستان، چشمک زدن و همگرایی ارائه شده بود.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت سوم «مدل همگرایی»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل همگرایی منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان و در قسمت دوم مدل چشمک زدن ارائه شده بود.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود.

دکتر ترابی، بر ضرورت وجود الگوی هویت بصری در وب سایت های مراکز دانشگاه تاکید کرد
بیمارستان سینا به پایلوت پروژه یکپارچه سازی وب برندینگ دانشگاه علوم پزشکی تهران پیوست

دکتر ترابی، بر ضرورت وجود الگوی هویت بصری در وب سایت های مراکز دانشگاه تاکید کرد

در نشست یکپارچه سازی وب برندینگ دانشگاه در بیمارستان سینا، بر ضرورت وجود الگوی هویت بصری وب سایت های مراکز دانشگاه، به عنوان یکی از ملزومات کسب رتبه دو رقمی در وبومتریکس تاکید شد.

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است.

دکتر ترابی: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است
هشتمین نشست اعضای کمیته کارگروه مثبت سینا

دکتر ترابی: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست کمیته کارگروه مثبت سینا روابط‌عمومی دانشگاه با اشاره به‌ضرورت معرفی نهادهای اطلاع‌رسانی دانشگاه به دانشجویان از محتوای تولیدی دانشگاه گفت: توجه به ذائقه مخاطب از الزامات جریان آفرینی رسانه ای در فضای مجازی است و یکی از ابزار هایی که باید به آن توجه ویژه داشت ابزار ویکی است تا بتوان با استفاده ار آن ابعاد مختلف شکل‌گیری هر موضوع در دانشگاه و سیر پیشرفت آن را نمایش داد.

 دکتر ترابی: هر کار علمی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود درخور رسانه‌ای شدن است
پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان پایلوت طرح یکپارچه سازی وب سایت مراکز دانشگاه انتخاب شد

دکتر ترابی: هر کار علمی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود درخور رسانه‌ای شدن است

نشست مشورتی روابط عمومی دانشگاه با اعضای پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان پایلوت برای یکپارچه سازی وب سایت مراکز و ارتقا جایگاه دانشگاه با شاخص‌های جدید سنجش برگزار شد.