دکتر رضایت: فناوری وقتی اثرش را نشان می دهد که وارد زندگی مردم شود
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در برنامه صبح پارسی سیما گفت: ثبات مدیریت و به کار گرفتن گروه جوان و با انگیزه منجر به پررنگ تر شدن فناوری نانو نسبت به سایر صنایع شد.
دکتر نیک نام: گروه 6، زمینه ای برای همکاری های علمی و اجرای طرح دو عضویتی اساتید است
دکتر محمدحسین نیک نام، استاد گروه ایمونولوژی و بیولوژی دانشکده پزشکی، گفت: جلسات متعدد پژوهشی موجب فهم و شناخت بیشتر گروهها از یکدیگر می شود.
همایش روز جهانی داوطلب با حضور هنرمندان در دانشگاه علوم پزشکی تهران
داریوش ارجمند: داوطلبان سلامت بدون هیچگونه چشمداشتی برای سلامتی مردم خدمت میکنند
هنرمند حامی سلامت، تقدیر از داوطلبان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تهران را کاری ارزشمند توصیف و تأکید کرد؛ مردم سرزمینم سالهاست که داوطلبانه برای خدمت در تمامی جهات پیشتاز هستند.
میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از هنرمندان حامی سلامت
علی نصیریان: وجود چنین دانشگاه علوم پزشکی معتبری در کشور، مایه افتخار است
علی نصیریان هنرمند کشورمان، از گروههای سنی مختلف و مادران باردار خواست با اعتماد به توصیههای علمی پزشکان و متخصصان، برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.
نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه
برای ارائه موثر و بهتر پیام دانشگاه به مخاطبان باید از شبکه های اجتماعی مناسب در کنار سایر ابزارها استفاده کنیم
در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه که با حضور دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و اعضای این کمیته برگزار شد، نسیبه جلالوند مسئول روابط عمومی دانشکده بهداشت درباره کتاب روزنامه نگاری برند و استفاده از شبکه های اجتماعی برای روزنامه نگاری برند توضیحاتی ارائه کرد.
دومین جلسه روزنامهنگاری برند در حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو
دکتر ترابی: واحدهای تابعه باید ظرفیتهای همدیگر را بهخوبی بشناسند و از آن بهینه استفاده کنند
در دومین نشست اتاق روزنامهنگاری برند که بهمنظور مشارکت در کارهای تیمی، همفکری و همافزایی در حوزههای بهداشت، درمان و غذا و دارو برگزار شد، بر ضرورت تهیه فهرست وقایع مهم و تدوین کتاب سفید تاکید شد.
تشریح اصول اخلاقی در روزنامهنگاری برند
قدرت ارتباط با استفاده از ابزارهای روز، مهمترین ضمانت اجرایی رعایت صداقت، شفافیت و بیطرفی در روزنامهنگاری برند است
در نشست کمیته سرآمدی و اثربخشی برندآفرینی، ابعاد مختلف رعایت اصول اخلاقی در روزنامهنگاری برند و روزنامهنگاری سنتی موردبررسی قرار گرفت.
بررسی کتاب روزنامهنگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی
تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه میدهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید
انعکاس اخبار موفقیت های دانشگاه، شیوه خدمت رسانی، محصولات و مراحل تولید آنها، بهترین روش برای جلب اعتماد مخاطبان و راهگشا برای زندگی آنان است.
بررسی کتاب روزنامهنگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی
هدف از روزنامهنگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچگونه تعصبی است
جلسه کمیته سرآمدی و اثربخشی مدیریت روابط عمومی دانشگاه با محوریت بررسی فصل چهارم کتاب روزنامهنگاری برند برگزار شد.
تعیین اهداف و تدوین استراتژیهای روزنامهنگاری برند در نشست هفتگی برندآفرینی
شفافیت، اعتمادسازی و تقویت حس ارزشمندی در افراد از عوامل موفقیت در روزنامهنگاری برند است
همانگونه که افراد میتوانند به رهبرانی متفکر تبدیل شوند، برندها هم میتوانند به جایگاه رهبری در حیطه تخصصیشان دست پیدا کنند.