افتخارات

 

لیست اخبار صفحه :6
دکتر ترابی: باید به قطب رسانه ای در حوزه های برتری علمی تبدیل شویم
نشست تخصصی هوش مصنوعی در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: باید به قطب رسانه ای در حوزه های برتری علمی تبدیل شویم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست تخصصی هوش مصنوعی با کارشناسان سینا رسانه گفت: باید به قطب رسانه ای در حوزه های برتری علمی تبدیل شویم.

 دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وجود می آورد
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با ادمین وب سایت های مراکز تحقیقاتی

دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وجود می آورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با ادمین وب سایت های مراکز تحقیقاتی گفت: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه به وجود می آورد.

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید

دکتر ترابی فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: دانشگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حضور فعال اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی نه تنها به ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح جهانی کمک می‌کند، بلکه به افزایش نفوذ علمی فردی و ایجاد ارتباطات مؤثر با جامعه علمی می‌انجامد.

از هوش مصنوعی تا قطب‌های رسانه‌ای
نشست برنامه ریزی برای قطب های رسانه ای با کارشناسان روابط عمومی معاونت های دانشگاه

از هوش مصنوعی تا قطب‌های رسانه‌ای

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست برنامه ریزی برای قطب های رسانه ای برای مدیریت شهرت و نفوذ علمی با کارشناسان روابط عمومی معاونت های دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف تقویت هویت مجازی خود و حضور فعال‌تر در عرصه ملی و جهانی، در حال توسعه برنامه های ویژه به این منظور است و استفاده از هوش مصنوعی این فرآیند را سرعت می بخشد.

دکتر ترابی: فعالیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش علمی شبکه اجتماعی ایکس؛ باعث افزایش دیده شدن دستاوردهای علمی دانشگاه می شود
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان بیمارستان های دانشگاه

دکتر ترابی: فعالیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش علمی شبکه اجتماعی ایکس؛ باعث افزایش دیده شدن دستاوردهای علمی دانشگاه می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها گفت: فعالیت اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش علمی شبکه اجتماعی ایکس؛ باعث افزایش دیده شدن دستاوردهای علمی دانشگاه می شود.

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی افزایش دیده شدن جهانی از مسیر فعال سازی اساتید در شبکه‌های اجتماعی است
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی دانشکده ها

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی افزایش دیده شدن جهانی از مسیر فعال سازی اساتید در شبکه‌های اجتماعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با کارشناسان روابط عمومی دانشکده های دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی افزایش دیده شدن جهانی از مسیر فعال سازی اساتید در شبکه‌های اجتماعی است.

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هوش مصنوعی، صدای علم را رساتر می‌کند
نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هوش مصنوعی، صدای علم را رساتر می‌کند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه بر اهمیت بهره‌گیری از هوش مصنوعی در توسعه قطب‌های رسانه ای دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با هوش مصنوعی، صدای علم را رساتر می‌کند.

 فراخوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای فعال شدن اساتید در فضای مجازی؛ اساتید به شبکه‌های اجتماعی بیایند
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان مراکز تحقیقات

فراخوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای فعال شدن اساتید در فضای مجازی؛ اساتید به شبکه‌های اجتماعی بیایند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اهمیت فعال‌سازی حساب‌های کاربری اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اساتید به شبکه‌های اجتماعی بیایند.

 دکتر ترابی: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان ها

دکتر ترابی: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با کارشناسان روابط عمومی بیمارستان‌ها، با اشاره به اهمیت رسانه های اجتماعی در دیده شدن دانشگاه بر لزوم تولید محتوای هدفمند و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ شبکه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: تولید محتوای هدفمند؛ رمز موفقیت دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی است.

دکتر ترابی: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است
نشست آموزشی کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه گفت: تغییر دیدگاه، کلید اصلی یادگیری و تولید محتوای موثر است و این تغییر دیدگاه، به ویژه در محیط دانشگاهی که همواره در حال تحول و نوآوری است، از اهمیت بالایی برخوردار است.