گزارش عملکرد میز خدمت الکترونیک بیمارستان رازی
در میز خدمت الکترونیک بیمارستان رازی پس از حدود یکسال نزدیک به یکهزار نامه به ثبت رسیده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، در راستای پیاده سازی خدمات الکترونیک و تسهیل فرآیندهای جاری و سرعت بخشیدن به فرآیندهای اداری و استفاده کمتر از کاغذ، میز خدمت الکترونیک در بهمن ماه ۱۳۹۸ در بیمارستان رازی افتتاح شد.
پیرو نهادینه شدن فرآیند کار میز خدمت الکترونیک، بسیاری از فرآیندهای آموزش نیز در بیمارستان به صورت الکترونیک و مجازی اصلاح شده اند. در میز خدمت الکترونیک این بیمارستان پس از حدود یکسال نزدیک به یکهزار نامه به ثبت رسیده است.
نظر دهید