محتوای خبری دانشکده مجازی

  • تاریخ انتشار : 1399/06/15 - 15:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 981
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دانشکده مجازی وبینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در سلامت را برگزار می کند

دانشکده مجازی دانشگاه با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اولین وبینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در سلامت را ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاههای سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اولین وبینار تخصصی بازاریابی دیجیتال در سلامت را ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاههای سراسر کشور؛ برگزار میکند.
این کارگاه وبیناری با هدف شنایی با بازاریابی و مفاهیم آن، آشنایی با بازاریابی نسل سوم و چهارم، آشنایی با بازاریابی دیجیتال و استراتژی ها،آشنایی با مدل استراتژیک بازاریابی دیجیتال و معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال (ابزارهای رسانه های اجتماعی، محتوا و تولید محتوا، سایت و سایت مپ) در روزهای ۲۳ و ۲۵ شهریور ۹۹ از ساعت ۱۳ الی ۱۷ بصورت آنلاین برگزار می شود. دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی برای شرکت در این کارگاه از تخفیف ویژه برخوردارند.
برای اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مجازی etums.tums.ac.ir مراجعه کنید.
برای ثبت نام به لینک مراجعه کنید:

 

  • گروه خبری : دانشکده مجازی
  • کد خبر : 161120
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *