محتوای خبری دانشکده پزشکی

  • تاریخ انتشار : 1401/12/13 - 13:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 409
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پنجمین مراسم قدر استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اردیبهشت 1402 برگزار می شود

جلسه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی با ارائه گزارش عملکرد و برنامه 4 ساله معاونت های آموزش پزشکی عمومی و دانشجویی فرهنگی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، جلسه هیئت رئیسه دانشکده پزشکی صبح امروز 13 اسفند در سالن شورا برگزار شد.
در این جلسه دکتر ادبی معاون پزشکی عمومی و دکتر پور حسن معاون فرهنگی دانشجویی گزارش عملکرد معاونت خود را ارائه کردند.
دکتر ادبی گفت عملکرد، راهبردهای کلان و برنامه 4 ساله معاونت در 7 بخش تقسیم می شود که استقرار و تثبیت نظام ارتقاء و تضمین کیفیت آموزش، برقراری تعادل بین آموزش و ارائه خدمات در محیط های بالینی به صورت مشترک با معاونت درمان دانشگاه، تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی، تقویت پاسخگویی اجتماعی آموزش، توسعه منابع و زیرساخت های آموزشی، حمایت چند بعدی از فراگیرندگان دانشگاه، فعالیت مبتنی بر فناوری فرایندها و فعالیت های مرتبط با حوزه آموزش از آن جمله است.
در ادامه دکتر پورحسن نیز از گزارشی از برنامه ها و عملکرد معاونت دانشجویی و فرهنگی ارائه داد و گفت: در طول تصدی این معاونت جلسات صمیمی مسئولین دانشگاه با دانشجویان، حضور اساتید و مسئولین در خوابگاه، برنامه آغاز سال تحصیلی، تور دانشگاه گردی، پنل زندگی دانشجویی، اردوی یکروزه ویژه دستیاران در مجموعه شهید چمران، راه اندازی کلینیک سلامت روان برای دستیاران و دانشجویان، تشکیل کمیته سوء رفتار حرفه ای، برگزاری جلسه با نمایندگان دانشجویان، تشکیل جلسات شورای فرهنگی دانشکده، احیای رابطین فرهنگی در ورودی ها اجرا شده است.
دکتر پورحسن همچنین از برگزاری پنجمین مراسم قدر استاد در اردیبهشت ماه 1402 خبر داد و گفت: تا کنون 600 نفر در فراخوان اعلام اساتید منتخب شرکت کرده اند.
در پایان دکتر سمیرا رجایی در خصوص شیوه نامه اعتبار بخشی پزشکی عمومی و مراحل انجام خود ارزیابی و اعتبار بخشی داخلی توضیحاتی را ارائه کرد.

  • گروه خبری : دانشکده پزشکی
  • کد خبر : 227552
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *