47 مورد یافت شد

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/تاریخچه-برند،-به-عنوان-منبع-خبرهای-بنیادی-به-شما-اجازه-می‌دهد-که-برندتان-را-به-عنوان-یک-منبع-خوب-ایده-های-خاص-و-متعالی-معرفی-کنید

تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه می‌دهد که برندتان را به عنوان یک منبع خوب ایده های خاص و متعالی معرفی کنید بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی تاریخچه برند، به عنوان منبع خبرهای بنیادی به شما اجازه...

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/هدف-از-روزنامه‌نگاری-برند،-گزارش-حقایق-بدون-هیچ‌گونه-تعصبی-است

هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است بررسی کتاب روزنامه‌نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی روابط عمومی هدف از روزنامه‌نگاری برند، گزارش حقایق بدون هیچ‌گونه تعصبی است جلسه کمیته سرآمدی و اثربخشی مدیریت روابط عمومی دانشگاه با...

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود

https://pr.tums.ac.ir/دانشکده-ها/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-اشتیاق-به-همکاری-و-ارتباط-سازنده-شرایط-کاری-را-لذت‌بخش-می‌کند-و-ناملایمات-کار-موجب-بالا-رفتن-عیار-افراد-می‌شود

دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و ناملایمات کار موجب بالا رفتن عیار افراد می‌شود چهل و پنجمین جلسه خوش‌نامی دکتر ترابی: در برند آفرینی اشتیاق به همکاری و ارتباط سازنده شرایط کاری را لذت‌بخش می‌کند و...

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست-و-توجه-به-زیبایی-ها-موجب-ایجاد-وفاداری-و-اشتیاق-می-شود-

دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود دکتر ترابی: تحلیل درست و توجه به زیبایی ها موجب ایجاد وفاداری و اشتیاق می شود در سی و نهمین جلسه خوش نامی دانشگاه، بر خود آگاهی و تغذیه مداوم جسمی و فکری تاکید شد و هدف و مقصود...

دکتر ترابی: تحلیل درست، در گرو شناخت درست است آگاهی و شناخت، موجب هوشیاری و ایجاد وفاداری در مخاطب می شود

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-تحلیل-درست،-در-گرو-شناخت-درست-است-آگاهی-و-شناخت،-موجب-هوشیاری-و-ایجاد-وفاداری-در-مخاطب-می-شود

برندسازی دانشگاه گفت: اگر تلاش کنیم کار بعدی ما از قبلی بهتر باشد این یک رقابت فعال و پویای بی انتهاست. 99/05/28 - 18:38 لیست اخبار 0 نظر برای این مقاله وجود دارد نظر دهید متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: * ارسال نظر ارسال به دوستان متن درون تصویر...

جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/جلسه-29-دی-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-

برندسازی دانشگاه جلسه 29 دی کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه 1399/10/29 - 13:02 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 29 دی 99 با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی...

سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/سی-و-سومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/23 - 12:19 - تعداد بازدید: سی و سومین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 23 دی 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن...

جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/image/----جلسه-کمیته-اثربخشی-و-سرآمدی-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/22 - 15:04 - تعداد بازدید: جلسه کمیته اثربخشی و سرآمدی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه 22 دی 99 با حضور دکتر...

سی و دومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/سی-و-دومین-جلسه-برندسازی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-

برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران سی و دومین جلسه برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 1399/10/16 - 11:53 - تعداد بازدید: سی و دومین جلسه برندسازی دانشگاه روز سه شنبه 16 دی 99 باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در سالن...

ضرورت توسعه مدل های پویای وحدت آفرینی و تیم سازی در برند را احسا

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-باید-ضرورت-توسعه-مدل-های-پویای-وحدت-آفرینی-و-تیم-سازی-در-برند-را-احساس-و-برای-آن-برنامه-ریزی-کنیم

برندسازی دانشگاه دکتر ترابی: برندهای موفق، برندهای پرمحبت هستند مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیست و دومین جلسه خوش‌نامی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما باید بتوانیم در برندینگ از مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم یک برندآفرینی را در ابعاد...