1 مورد یافت شد

دکتر ترابی: جنبش 2 دقیقه در روز برای معرفی، سرآغاز تحول در تصویر ذهنی از برند دانشگاه است

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/دکتر-ترابی:-جنبش-2-دقیقه-در-روز-برای-معرفی،-سرآغاز-تحول-در-تصویر-ذهنی-از-برند-دانشگاه-است

خودارزیابی روابط عمومی های معاونت ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه، بر تحول روابط عمومی به عنوان یک نهاد علمی و مشارکت خانواده بزرگ دانشگاه در پویش ها و فعالیت های آن تاکید شد. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست...