145 مورد یافت شد

گامی نوین در تولید محتوا و ارتقای نفوذ علمی

https://pr.tums.ac.ir/news/-گامی-نوین-در-تولید-محتوا-و-ارتقای-نفوذ-علمی

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، در نشست تخصصی هوش مصنوعی با کارشناسان سینا رسانه ۱۴ آبان ۱۴۰۳، ضمن تأکید بر اهمیت بازنگری و تقویت برنامه‌های روابط عمومی، به تشریح نقش هوش مصنوعی در ارتقای سرعت، کیفیت و تأثیر محتوا پرداخت. --> به گزارش سینا...

کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی و تأثیر آکادمیک اینفلوئنسرها در گسترش مرجعیت علمی

https://pr.tums.ac.ir/news/کارگاه-آموزشی-مدیریت-شهرت-و-نفوذ-علمی-و-تأثیر-آکادمیک-اینفلوئنسرها-در-گسترش-مرجعیت-علمی

دکتر ماشاء‌اله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به بررسی ضرورت شکل‌گیری جایگاه تأثیرگذاران علمی یا "آکادمیک اینفلوئنسرها" در میان اعضای هیئت علمی پرداخت و از معرفی این مفهوم به عنوان ترمی نوین در مدیریت علمی خبر داد. --> به گزارش سینا...

از تجربه تا نوآوری؛ نقش هوش مصنوعی و هم‌افزایی در گرامیداشت 173 سالگی دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/از-تجربه-تا-نوآوری؛-نقش-هوش-مصنوعی-و-هم‌افزایی-در-گرامیداشت-173-سالگی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

دکتر ماشاءاله ترابی در نشست هفتم آبان ۱۴۰۳ در سالن حکیم، ضمن اشاره به فعالیت‌های اخیر در معرفی دانشگاه، بر اهمیت آمادگی برای مراسم گرامیداشت «173 سال تجربه؛ 90 سال افتخارآفرینی دانشگاه» تأکید کرد. برنامه‌های آتی و نقش...

نشست کمیته مشاهیر و مفاخر دانشگاه برای گرامیداشت 173 سال تجربه و افتخار

https://pr.tums.ac.ir/news/--نشست-کمیته-مشاهیر-و-مفاخر-دانشگاه-برای-گرامیداشت-173-سال-تجربه-و-افتخار/282166

دکتر ماشاءاله ترابی با تأکید بر لزوم تقویت هویت تصویری و سازمانی دانشگاه، اظهار داشت: «نامگذاری مراکز جدید دانشگاه نیازمند انتخاب‌هایی است که نه تنها با هویت تاریخی و ارزش‌های دانشگاه هم‌خوانی داشته باشد، بلکه بتواند در سطح ملی و...

هم‌پیمانی برای تولید محتوای غنی و مؤثر

https://pr.tums.ac.ir/news/هم‌پیمانی-برای-تولید-محتوای-غنی-و-مؤثر

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با نمایندگان سینارسانه واحدها، هدف از تشکیل این جلسه را بازآفرینی و سازماندهی تولید برنامه های تی یو ام اس بیان کرد. --> به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران،در نشست 30 مهر 1403 مدیر روابط عمومی...

هوش مصنوعی در خدمت گرامیداشت 173 سال تجربه و 90 سال افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران

https://pr.tums.ac.ir/news/-هوش-مصنوعی-در-خدمت-گرامیداشت-173-سال-تجربه-و-90-سال-افتخار-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران/281924

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر لزوم شناخت کامل و استفاده بهینه از ابزارهای هوش مصنوعی در توسعه و تحول رسانه‌ای دانشگاه تأکید کرد. --> به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ترابی در نشست 30 مهر 1403 در سالن...

شورای پیام‌رسان سلامت؛ نقطه عطفی برای تحقق اهداف سینا رسانه

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/شورای-پیام‌رسان-سلامت؛-نقطه-عطفی-برای-تحقق-اهداف-سینا-رسانه

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن اشاره به نقش تحولات عمیق رسانه‌ها و هوش مصنوعی در جهان، اظهار داشت: «حوزه بهداشت دارای گستره‌ای وسیع از خدمات است و پیام‌های سلامت می‌توانند با بهره‌گیری از توان هوش مصنوعی...

ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه

https://pr.tums.ac.ir/news/ضرورت-نوآوری-و-همکاری-در-مسیر-توسعه-سینا-رسانه

ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با کارشناسان سینا رسانه با بیان اینکه دنیای امروز به شکوفایی و توسعه نیاز دارد، گفت: «برنامه‌های سینا رسانه در حال...

تحول هویت مجازی دانشگاه با قدرت هوش مصنوعی و نوآوری‌های رسانه‌ای

https://pr.tums.ac.ir/news/تحول-هویت-مجازی-دانشگاه-با-قدرت-هوش-مصنوعی-و-نوآوری‌های-رسانه‌ای/280055

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی هوش مصنوعی، با افتخار از پیشرفت‌های چشمگیر این دانشگاه در مسیر توسعه هویت مجازی خبر داد و بر ضرورت توسعه همه‌جانبه برنامه‌های دانشگاه در حوزه رسانه و فناوری تأکید کرد. --> به...

حضور فعال در فضای مجازی، کلید ارتقای شهرت جهانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و افزایش نفوذ علمی

https://pr.tums.ac.ir/news/حضور-فعال-در-فضای-مجازی،-کلید-ارتقای-شهرت-جهانی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-و-افزایش-نفوذ-علمی

دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، از اهمیت راهبردی و حیاتی حضور پررنگ در فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی سخن گفت و افزود: فضای مجازی نه تنها ابزاری برای معرفی دانشگاه، بلکه کلید افزایش شهرت و نفوذ علمی در سطح جهانی است. --> به گزارش...