49 مورد یافت شد

کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی و تأثیر آکادمیک اینفلوئنسرها در گسترش مرجعیت علمی

https://pr.tums.ac.ir/news/کارگاه-آموزشی-مدیریت-شهرت-و-نفوذ-علمی-و-تأثیر-آکادمیک-اینفلوئنسرها-در-گسترش-مرجعیت-علمی

کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی و تأثیر آکادمیک اینفلوئنسرها در گسترش مرجعیت علمی کارگاه آموزشی مدیریت شهرت و نفوذ علمی و تأثیر آکادمیک اینفلوئنسرها در گسترش مرجعیت علمی در کارگاه آموزشی «مدیریت شهرت و نفوذ علمی»، دکتر ماشاء‌اله ترابی، مدیر روابط...

نشست کمیته مشاهیر و مفاخر دانشگاه برای گرامیداشت 173 سال تجربه و افتخار

https://pr.tums.ac.ir/news/--نشست-کمیته-مشاهیر-و-مفاخر-دانشگاه-برای-گرامیداشت-173-سال-تجربه-و-افتخار/282166

دکتر ماشاءاله ترابی با تأکید بر لزوم تقویت هویت تصویری و سازمانی دانشگاه، اظهار داشت: «نامگذاری مراکز جدید دانشگاه نیازمند انتخاب‌هایی است که نه تنها با هویت تاریخی و ارزش‌های دانشگاه هم‌خوانی داشته باشد، بلکه بتواند در سطح ملی و...

هم‌پیمانی برای تولید محتوای غنی و مؤثر

https://pr.tums.ac.ir/news/هم‌پیمانی-برای-تولید-محتوای-غنی-و-مؤثر

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با نمایندگان سینارسانه واحدها، هدف از تشکیل این جلسه را بازآفرینی و سازماندهی تولید برنامه های تی یو ام اس بیان کرد. --> به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران،در نشست 30 مهر 1403 مدیر روابط عمومی...

ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه

https://pr.tums.ac.ir/news/ضرورت-نوآوری-و-همکاری-در-مسیر-توسعه-سینا-رسانه

ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه ضرورت نوآوری و همکاری در مسیر توسعه سینا رسانه دکتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست با کارشناسان سینا رسانه با بیان اینکه دنیای امروز به شکوفایی و توسعه نیاز دارد، گفت: «برنامه‌های سینا رسانه در حال...

وب‌سایت‌ها، درگاهی برای ورود به آینده

https://pr.tums.ac.ir/News/وب‌سایت‌ها،-درگاهی-برای-ورود-به-آینده

وب‌سایت‌ها، درگاهی برای ورود به آینده نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با راهبران وب‌سایت‌ دانشکده‌ها وب‌سایت‌ها، درگاهی برای ورود به آینده در نشستی که به میزبانی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، دکتر ماشاءالله ترابی، مدیر...

تولید محتوای دیدگاهی، گامی رو به جلو در دیپلماسی علمی

https://pr.tums.ac.ir/news/تولید-محتوای-دیدگاهی،-گامی-رو-به-جلو-در-دیپلماسی-علمی

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه وب‌سایت‌ها را نویدبخش انجام کار‌های بزرگ با امکانات موجود دانست و افزود: مرکز تحقیقات جراحی‌ فک و صورت در زمینه طراحی وب سایت انگلیسی...

دکتر ترابی: سینارسانه، موتور محرک معرفی دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-سینارسانه،-موتور-محرک-معرفی-دستاوردهای-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-است/277715

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست ۲۶ شهریور ۱۴۰۳، با تاکید بر تولید کلیپ معرفی بخش‌های مختلف سینارسانه برای آشنایی بیشتر مخاطبان با ابعاد گسترده فعالیت‌های روابط‌عمومی گفت: توسعه وب سایت های یکپارچه و...

دکتر ترابی: نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهان با فعال سازی هویت مجازی اعضای هیئت علمی افزایش می یابد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-نفوذ-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-در-جهان-با-فعال-سازی-هویت-مجازی-اعضای-هیئت-علمی-افزایش-می-یابد

دکتر ترابی: نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهان با فعال سازی هویت مجازی اعضای هیئت علمی افزایش می یابد نشست دکتر ترابی با راهبران وب سایت مراکز تحقیقاتی دکتر ترابی: نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جهان با فعال سازی هویت مجازی اعضای هیئت علمی...

دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وجود می آورد

https://pr.tums.ac.ir/News/-دکتر-ترابی:-تغییر-رویکرد-در-توسعه-وب‌سایت‌های-مراکز-تحقیقاتی-تحولی-بزرگ-در-ارائه-دستاوردهای-علمی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران-به-وجود-می-آورد

دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وجود می آورد نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با ادمین وب سایت های مراکز تحقیقاتی دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز...

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید

https://pr.tums.ac.ir/news/شبکه‌های-اجتماعی؛-ابزار-جدیدی-برای-برندسازی-علمی-اساتید/276763

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید شبکه‌های اجتماعی؛ ابزار جدیدی برای برندسازی علمی اساتید دکتر ترابی فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: دانشگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و حضور فعال...