مراسم گرامیداشت دهه فجر و قدردانی از مدافعان سلامت بیمارستان فارابی برگزار شد

جمعی از فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر با حضور در بیمارستان فارابی از مدافعان سلامت این مرکز قدردانی کردند.

مراسم گرامیداشت دهه فجر و قدردانی از مدافعان سلامت بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی، با تلاش معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی از مدافعان سلامت بیمارستان فارابی قدردانی شد.

در این مراسم که سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ با حضور سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر مدیر پرستاری بیمارستان فارابی و سرهنگ محسن پیر ولی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی در این مرکز برگزار شد، کاروان شادی و تقدیر از مدافعان سلامت سپاه پاسداران این ناحیه با خواندن سرودهای انقلابی و اهدای گل به کادر درمان این بیمارستان از زحمات آنان قدردانی کردند. همچنین به پاس تلاش‌های کارکنان بیمارستان فارابی که با وجود شیوع ویروس کرونا همانند گذشته و بدون وقفه به ارائه خدمات فوق تخصصی چشم پزشکی به بیماران و مددجویان پرداختند، لوحی منقش به نام مبارک سید و سرور شهیدان، امام حسین (ع) به مدیر این مجموعه اهدا شد.

سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *