ارائه گزارش مدیریت بازرسی درخصوص صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاون توسعه

مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، گزارش عملکرد واحدهای برتر دانشگاه در خصوص صیانت از حقوق شهروندی سال 1399 را به معاون توسعه ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت بازرسی، این نشست عصر دوشنبه 18 اسفند در سالن معاونت توسعه با حضور دکتر محمود بیگلر معاون توسعه، دکتر محمدهادی موسوی مشاور رئیس و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، دکتر پیمانه گوران، معاون بازرسی و کارشناسان بازرسی برگزار شد.

ابتدا دکتر موسوی نحوه ارزیابی عملکرد واحدها در خصوص صیانت از حقوق شهروندی را تشریح کرد و پیشنهاد داد به واحدهای برتر جهت عملکرد مناسب در این طرح جوایزی اهداء شود. سپس دکتر گوران به بیان موارد نظارت بر برون‌سپاری‌ها، خیرین، اماکن اجاره‌ای دانشگاه، ارزیابی دوره‌ای مدیران ومترونها، نظرسنجی و...درجهت رفع مشکلات موارد یادشده پرداخت.

در ادامه دکتر بیگلر با اشاره به اینکه هنر ما و رسالت سیستم نظارتی این است که کمک کنیم قطار در حال حرکت دانشگاه را سالم به مقصد برسانیم گفت: واحدهایی که در طرح صیانت از حقوق شهروندی تلاش کردند اقدامات برجسته‌ای انجام دادند و رضایتمندی را بالابرده‌اند گرنتی به آن واحد اختصاص دهیم و واحدهایی که نقص داشتند نیز کمک نماییم تا به اهدافشان برسند.

وی  کار سیستم نظارت و کنترل را شناسایی نقاط قوت و ایجاد انگیزه دانست و اظهار داشت بهتر است در این طرح هدفی مشخص را به‌طور مثال در نظم و انضباط انتخاب و در آن سال 20 تا 30 درصد ساماندهی وبه نتیجه برسانیم.

 

کلمات کلیدی
فاطمه  علیزاده
تهیه کننده:

فاطمه علیزاده

گالری عکس مرتبط

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب