• تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 13:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 911
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه جلسه ملاقات عمومی با کارکنان برگزار شد

جلسه ملاقات عمومی کارکنان دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و مدیر توسعه و سرمایه انسانی دانشگاه در سالن شورای این معاونت برگزار شد.

جلسه ملاقات عمومی همکاران دانشگاه با معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه ملاقات عمومی همکاران دانشگاه با حضور دکتر سید ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع و نیز دکتر سید مسعود میر معینی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی در سالن شورا معاونت توسعه برگزار شد.
در حاشیه این جلسه دکتر ذاکریان بابیان اینکه ارتباط مستقیم با همکاران دانشگاه مایه افتخار است گفت: در ارتباط مستقیم با کارکنان دانشگاه تلاش می‌شود مشکلاتی را که در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه است برطرف کنیم و از اینکه بتوانیم برای همکاران اقدامی انجام دهیم خوشحال خواهیم بود.
دکتر ذاکریان ادامه داد: هر دو هفته یک‌بار جلساتی با حضور مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی با همکاران دانشگاه در خصوص مشکلاتشان برگزار می‌شود، این جلسه نیز با در نظر گرفتن مشکلات همکاران در خصوص نیروی انسانی تشکیل شد و بیش از 50 نفر از همکاران دانشگاه شرکت و یک‌به‌یک مشکلاتشان را مطرح و پاسخ دریافت کردند.
وی افزود: عمدتاً همکاران در این نشست در دو موضوع نقل‌وانتقال و اعمال مدرک مشکلاتی را مطرح کردند و ما هم برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد راهکارهایی در چارچوب مقررات برای کمک به همکاران معرفی کنیم.
دکتر ذاکریان ادامه داد: این جلسات در هر فصل با حضور بنده برگزار خواهد شد و افراد می‌توانند به‌صورت فردی مشکلاتشان را عنوان کنند و یا از طریق ایمیل vcmdrp@tums.ac.ir و واتساپ به شماره 09384902405 مسائل خود را مطرح کنند.
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی در خاتمه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 مورد از مشکلاتی که از طریق واتساپ مطرح‌شده بود پی گیری و پاسخ داده شد افزود: این مسیر ادامه خواهد داشت و همچنان به‌صورت حضوری و مجازی در خدمت همه‌ همکاران دانشگاه خواهیم بود و سعی می‌کنیم برای رضایت همکاران و رضایت خداوند از هر آنچه در توان داریم دریغ نکنیم.

 

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 213990
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

2 نظر برای این مقاله وجود دارد

معصومه گودرزی

معصومه گودرزی

01/03/28 - 09:38

با سلام واحترام خدمت استاد و معاونت محترم پشتیبانی جناب آقای دکتر ذاکریان من به نوبه خودم ممنونم وخیلی بزرگوارید که دستور همچین برنامه ای را دادین من در این چند سال خدمتم همچین برنامه ای ندیده بودم و خیلی خوشحال وبرای ما مسرت بخش بود ممنونم وسپاسگزارم

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
کارمند دانشگاه

کارمند دانشگاه

01/03/28 - 15:42

باتوجه به شرایط نیروی انسانی دانشگاه بهتر است درجهت تقویت حوزه نیروی انسانی دانشگاه درستاد و مخصوصا امور اداری واحدهای تابعه اقدامات موثر انجام شود تاحدالامکان مشکلات نیروی انسانی در واحد حل شود وبه دانشگاه منعکس نشود بااینکار مسولین فرصت لازم در جهت پیگیری وحل مشکلات کلان و کلی را خواهند داشت

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب