با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل اردوی نوروزی دانشجویان پردیس کیش برگزار شد

به مناسبت نوروز سال 1400 و اعیاد شعبانیه، واحد دانشجویی و فرهنگی شعبه کیش پردیس بین الملل اقدام به برگزاری اردوی یک روزه تفریحی و ورزشی دانشجویی در جزیره کیش کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس بین المللی کیش، 40 دانشجوی این شعبه روز چهارشنبه 11 فروردین، ضمن شرکت در یک اردوی یک روزه، در قالب گروه‌های مختلف در مسابقات ورزشی سنتی تیمی شرکت کردند.

در ابتدای این مراسم دکتر الهه متوسلی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین الملل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی ایرانی از اهمیت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در طول ایام پاندمی کرونا ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ نشاط و روحیه دانشجویان سخن گفت و از دانشجویانی که به برگزاری برنامه‌های مشابه کمک می‌کنند تشکر کرد.

سپس دانشجویان در مسابقات ورزشی که در شش رشته متشکل از بازی‌های سنتی همچون طناب کشی و توپ رسانی امدادی، ترتیب داده شده بود به صورت گروهی در هریک شرکت کردند و افراد برتر معرفی شدند.

پس از اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی و صرف شام، در پایان مراسم از دانشجویانی که تمایل به عضویت در کمیته دانشجویی فعالیت‌های بین الملل پردیس کیش دارند ثبت نام به عمل آمد و مقرر شد دانشجویان علاقه مند در جلسهٔ رای گیری اعضای اصلی کمیته که روز یکشنبه پانزدهم فروردین در محل خوابگاه سارا تشکیل می‌شود شرکت کنند.

زهرا حسین زاده
تهیه کننده:

زهرا حسین زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب