• تاریخ انتشار : 1403/07/09 - 13:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی مرکز بهداشت جنوب تهران و مرکز پرتو

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری جلسه کمیته بین بخشی این واحد با مرکز پرتو منطقه 10 تهران خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، دکتر زهرا مختاری نیا، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز گفت: این جلسه بین بخشی، با اشاره به گام اول و دوم برنامه توسعه، یعنی شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل، ارائه خدمات بهداشتی درراستای حفظ و ارتقای سلامت آنان، تعیین وضعیت بهداشتی کودکان و نوجوانان غیر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل و تحت پوشش، در مجتمع غنی پور برگزار شد.
در ادامه بهجت رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران به اولویت شناسایی نوجوانان غیر دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: اولین قدم مهم بعد از شناسایی، ارزیابی و معاینات نوجوانان غیر دانش‌آموز است.
همچنین رضوانه عبدالکریم پور، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران به مشکلات موجود بر سر راه همکاری بین بخشی اشاره و راهکارهای مناسب را ارائه کرد.
در پایان پس از تدوین تفاهم‌نامه، ارزیابی و معاینات گروه هدف بر اساس چک‌لیست واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز برای هر 6 ماه یک‌بار، تصویب شد. کل جمعیت ثبت‌نام‌شده در این مرکز 264 نوجوان است که 234 نوجوان غیر دانش‌آموز دارد که برای 75 تن ارزیابی و معاینات انجام‌شده و شناسایی موارد جدید تا آخر آذر سال جاری تکمیل خواهد شد.

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 279422
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تنظیمات قالب