تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی تهران سالروز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز و خلیج فارس که به نام «روز ملی خلیج فارس» نام گذاری شده است، را به همه دانشگاهیان و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام تبریک آمده است:
دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران
سلام علیکم؛
در سال 1622 میلادی پس از 117 سال تصرف سواحل و جزایر جنوب ایران، نیروهای اشغالگر از خاک میهن عزیزمان با رشادت و جانبازی مردم ایران اخراج شدند که نشان از استکبارستیزی ایرانیان از دیرباز دارد.
در سال های نزدیک نیز دشمن بعثی با ورود به خاک پرگهر ایران و گاه از راه خلیج همیشگی فارس جنگی را به ایران تحمیل کرد که با شجاعت و جوانمردی جوانان، مردان و زنان کشور روبرو شد و در 8 سال دفاع مقدس، کوچکترین ذره ای از خاک میهن و خلیج فارس به دست دشمنان تا دندان مسلح که از سوی شرق و غرب حمایت می شدند، نیفتاد.
در دهه های اخیر و سال های دور بسیاری از ایرانیان با نثار جان خود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگه داشتند و واجب است به روح تمام از خودگذشتگان در راه ایران به خصوص شهدای 8 سال جنگ تحمیلی درود و سلام بفرستیم و امیدوارم این روز فرخنده که به نام زیبای «روز ملی خلیج فارس» نام گذاری شده است، بر همه ایرانیان که در هر جای دنیا حضور دارند، مبارک و میمون باشد.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب