جلسه هماهنگی استقرار واحد سیار نمونه گیری آزمایش تشخیص سریع کرونا در شهرستان اسلامشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از استقرار واحد سیار نمونه گیری آزمایش تشخیص سریع کرونا و فعالیت آن از 30 آذر 99 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در جلسه هماهنگی که شنبه 29 آذر 99 با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر؛ دکتر بهناز قره خانی، دکتر حسن خوشرو، زهرا ربیعی و زینب ایمانی، کارشناس مسئولان واحدها سلامت خانواده، بیماریهای واگیر، گسترش و اموزش سلامت شبکه و در راستای برنامه مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) برگزار شد از مشارکت داوطلبان بسیجی در اجرای طرح در سکونتگاه های خاص و حاشیه شهرستان گفته شد. 
این برنامه برای ساکنین مناطقی که از مراکز منتخب کرونا فاصله‌دارند باهدف دسترسی راحت‌تر برای انجام تست کرونا در صورت داشتن علائم مشکوک بیماری انجام می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده این واحد سیار با توجه به جمعیت منطقه در هر محله مستقر و اقدام به انجام غربالگری، اندازه‌گیری پالس اکسی متری و آموزش راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری با تأکید بر استفاده از ماسک و ماندن در خانه خواهد کرد.
در این جلسه بر اطلاع‌رسانی عمومی از طریق رسانه‌های محلی و کانال‌های مجازی در خصوص نحوه فعالیت و برنامه استقرار واحد سیار در هر محله بسیار تأکید شد. 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب