جلسه هماهنگی معاونت توسعه با روسای حسابداری واحدهای تابعه

دکتر رحیم نیا بر سیاستگذاری مناسب در حوزه منابع مالی تاکید کرد

جلسه هماهنگی معاونت توسعه با روسای حسابداری واحدهای تابعه به منظور هماهنگی در خصوص امور مالی و بودجه واحد ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه این نشست که دوشنبه 10 بهمن 1401 در سالن دارالفنون دانشگاه برگزار شد، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه هدف از برگزاری این نشست را سیاست گذاری در حوزه رویکردهای منابع مالی و هزینه کردها دانست و افزود: این نشست به منظور هماهنگی در جهت دستیابی به اهداف و سرعت بخشی به فرآیندها برگزار شد تا مسئولان مربوطه آمادگی لازم را در این حوزه ها برای سال آینده داشته باشند.
معاون توسعه با بیان اینکه محدودیت های مالی در سال آینده بیشتر خواهد بود و لازم است یک سری آمادگی ها از پیش داده شود گفت: برای مبادله تفاهم نامه و فرم های 5 و 8 ، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و امیدوارم بتوانیم اهداف کلی حوزه توسعه و به طور کلی دانشگاه را در رابطه با تامین منابع و چرخش منابع مالی با سرعت بیشتری محقق کنیم.
دکتر رحیم نیا اصلی ترین چالش را هزینه های مازاد بر منابع و نحوه تامین آنها عنوان کرد و گفت: مهمترین چالش اختلاف نظر در حوزه های مدیریتی واحدهای تابع است که گاها بدون تامین اعتبار هزینه هایی صورت می گیرد؛ این مسئله موجب دلخوری میان تیم مدیریتی و تیم مالی واحدها می شود. در این نشست تلاش خواهد شد تا این مشکلات رفع و شفافیت در رفتارها به حداکثر برسد.

 

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب