ملاقات عمومی 40 تن از کارکنان دانشگاه با مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی در مرداد ماه برگزار شد

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی مسائل و مشکلات کارکنان و اعضای هیات علمی، دکتر سید مسعود میرمعینی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه دیدار عمومی و حضوری خود را در مردادماه با حضور 40 تن از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، در این نشست که مرداد 1401 در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد، دکتر سیدمسعود میرمعینی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه و معاونان این حوزه حضور داشتند و با 40 تن از اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه ملاقات کردند.
این جلسه ملاقات عمومی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع برگزار شد که طی آن به بررسی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان پرداخته و مواردی نیز به کمیته یا اداره مربوطه ارجاع داده شد.
توضیح اینکه مراجعان این نشست از واحدهایی چون: معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت آموزشی، مدیریت نظارت و امور عمومی، جهاددانشگاهی، دانشکده بهداشت، مرکز طبی کودکان، بیمارستان های امام خمینی (ره)، بهارلو، سینا، فارابی، روزبه، شریعتی، امیراعلم و رازی و بیمارستان امیرالمومنین حضور پیدا کردند که بیشترین درخواستها به موضوع تبدیل وضعیت و آزمونهای استخدامی، نقل و انتقال کارکنان به واحدهای دیگر، وضعیت بیمه، احراز پستهای مرتبط با مدرک تحصیلی، اعمال مدرک و افزایش حقوق ارتباط داشت.
برای درخواست ملاقات حضوری با مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه می توانید اینجا کلیک کنید، بعد از تکمیل فرم مربوطه برای تعیین تاریخ ملاقات حضوری ازطریق شماره 81633578 با شما تماس گرفته خواهد شد.

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب