کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر

واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در خصوص کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، کارشناس واحد بهداشت محیط مهندس ابراهیم ابراهیمی در خصوص این خبر گفت: در راستای گزارش کارشناس بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت بهرام آباد در خصوص فعالیت یک واحد غیر مجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در منطقه ده عباس، کارشناس این شبکه چهارشنبه 27 دی 1402  به محل مراجعه و  در زمان بازدید مشاهده شد کارگاه فعال بوده و بدون اخذ مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو اقدام به تولید و بسته بندی و برچسب زنی بسته های مواد غذایی در شرایط کاملا غیر بهداشتی (از نظر ساختمانی و بهداشت فردی کارگران) می کند. و محصولات را درسطح گسترده به فروش می رساند. در این راستا محل پلمپ و پرونده متخلف برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

ابراهیمی افزود باتوجه به وجود انواع شیرینی های فاسد در محل با رضایت متصدی واحد، حدود 200 کیلوگرم از انواع شیرینی در محل معدوم شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر کشف و پلمپ یک واحد غیرمجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی در شهرستان اسلامشهر
تنظیمات قالب