آخرین جلسه دوره آموزشی مجازی دستورالعمل تشخیص و درمان بیماری کووید- 19 در بیمارستان فارابی برگزار شد

سومین و آخرین جلسه دوره آموزشی مجازی دستورالعمل تشخیص و درمان بیماری کووید- 19 با هدف آشنایی کارکنان درمانگاه ها، اتاق‌های عمل و بخش‌های بیمارستان فارابی با این دستورالعمل، برگزار شد.

آخرین جلسه دوره آموزشی مجازی دستورالعمل تشخیص و درمان بیماری کووید- 19 در بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، سومین و آخرین جلسه آموزشی دستورالعمل تشخیص و درمان بیماری کووید- ۱۹ چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ به صورت مجازی درفضای اسکاری روم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی با ابراز خشنودی از برگزاری موفق جلسه‌های قبلی این دوره اظهار داشت: با تلاش دفتر پرستاری و همکاران بیمارستان فارابی توانستیم دوره آموزشی آشنایی با آخرین دستورالعمل تشخیص و درمان بیماری کووید- ۱۹ را با موفقیت برگزار کنیم. امروز نیز سومین و آخرین جلسه از این دوره آموزشی برگزار خواهد شد. سوپروایزرها و سرپرستاران مطالب مهم و کاربردی را در این جلسات مطرح کردند و امیدواریم که تمامی کارکنان از این مباحث بهره مند شوند. با توجه به الزامی بودن حضور کارکنان دفتر پرستاری در این دوره، از همکاران می‌خواهم تا به صورت کامل در این جلسات حضور داشته باشند.
در ادامه مراحل و گروه‌های در معرض خطر کووید-۱۹، فلوچارت تشخیص و درمان بیماران سرپایی و بستری کووید-۱۹، آزمایشات تشخیصی و تصویربرداری، عوارض دارویی و مصرف آنتی کواگولانت ها، معیارهای ترخیص بیمارو بازگشت به کار پرسنل، استفاده صحیح از وسایل حفاظت فردی و بهداشت روان و جنبه اپیدمی کووید-۱۹ توسط تعدادی از سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان فارابی برای شرکت کنندگان در این دوره مطرح شد.
درپایان زهرا میرزایی، سوپروایزر آموزشی بیمارستان فارابی نیز هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارکنان درمانگاه ها، اتاق‌های عمل و بخش‌های این بیمارستان با آخرین دستورالعمل‌های بهاشتی و درمانی کووید-۱۹ دانست و ابراز امیدواری کرد مطالب مطرح شده در این دوره نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا و انتقال کووید-۱۹ داشته باشد.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب