اعلام اسامی تیم های صعود یافته به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام لیله القدر

شب گذشته و در ادامه برگزاری مسابقات سراسری فوتسال جام لیله القدر، 8 تیم صعود یافته از مرحله مقدماتی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها مشخص شدند.

گالری

به گزارش روابط عمومی مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، پنجمین شب از مسابقات سراسری فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تحت عنوان «جام لیله القدر»، با پیروزی تیمهای بسیج بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان شریعتی، مرکز طبی کودکان و دانشکده دندانپزشکی همراه بود.
این گزارش حاکی است در پنجمین شب از برگزاری مسابقات سراسری فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه (جام لیله القدر)، در بازی نخست تیم بسیج بیمارستان امام خمینی (ره) توانست با کسب نتیجه 4 بر صفر تیم بیمارستان فارابی (ب) را شکست دهد. در بازی دوم تیم شبکه بهداشت ری نتیجه را 2 بر 1 به تیم بیمارستان شریعتی واگذار کرد.
در ادامه برگزاری این رقابت‌ها، دو تیم مرکز طبی کودکان و معاونت بین الملل دانشگاه در جریان بازی به ‌تساوی 2 بر 2 دست ‌یافتند و در ضربات پنالتی، تیم مرکز طبی کودکان توانست با کسب نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان شود. در نهایت و در آخرین بازی برگزار شده در شب پنجم مسابقات، تیم دانشکده دندانپزشکی با نتیجه 4 بر 1 تیم معاونت توسعه دانشگاه (ب) را شکست داد.
بدین ترتیب و با پایان مرحله مقدماتی مسابقات سراسری فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در گروههای 1 تا 4 این رقابتها، در گروه 1
تیم مدیریت امور خوابگاهها (الف) با کسب 6 امتیاز بعنوان تیم اول و تیم بسیج بیمارستان امام خمینی (ره) با کسب 3 امتیاز بعنوان تیم دوم گروه، در گروه 2 مسابقات نیز تیم بیمارستان سینا با کسب 6 امتیاز بعنوان تیم اول و تیم بیمارستان شریعتی با کسب 3 امتیاز بعنوان تیم دوم گروه، در گروه 3 مسابقات، تیم مرکز قلب تهران با کسب 6 امتیاز بعنوان تیم اول و تیم مرکز طبی کودکان با کسب 1 امتیاز بعنوان تیم دوم گروه و در گروه 4 مسابقات نیز تیم بیمارستان رازی با کسب 6 امتیاز بعنوان تیم اول و تیم دانشکده دندانپزشکی با کسب 3 امتیاز بعنوان تیم دوم گروه به مرحله یک ‌هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام لیله القدر صعود کردند.
گفتني است مسابقات سراسری فوتسال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه «جام لیله القدر» در طول ماه مبارک رمضان، طبق جدول برنامه اعلام شده روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 21:30 (بعد از افطار) در محل سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی بزرگ شهید چمران برگزار خواهد شد.
برنامه ششمین شب از مسابقات سراسری فوتسال جام لیله القدر که امشب سه شنبه مورخ 25 خرداد ماه در مجموعه ورزشی بزرگ شهید چمران برگزار می گردد، به شرح ذیل می باشد:
ساعت 21:30 : مرکز بهداشت جنوب - بیمارستان فارابی (الف)
ساعت 22:15 : بیمارستان یاس - مدیریت امور خوابگاهها (ب)
ساعت 23:00 : معاونت درمان دانشگاه - دانشکده تغذیه
 ساعت 23:45 : معاونت توسعه دانشگاه (الف) - بیمارستان بهارلو
ساعت 00:30: بیمارستان بهرامی - پژوهشکده بیماریهای گوارش و کبد/ق

خبر: آزاده صبح خیز

تهیه کننده:

تنظیمات قالب