امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک توسط دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشگاه های فلوریدای آمریکا و اولستر ایرلند

تفاهم نامه همکاری های مشترک ما بین دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی با دانشگاه های فلوریدای آمریکا و اولستر ایرلند امضا شد.

گالری عکس

این نشست 16شهریور 1395 با حضور دکتر سیاسی رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به همراه اعضای هیأت علمی این  دانشکده و پروفسور بهرام ارجمندی رییس مرکز تحقیقات پیشرفته تغذیه دانشگاه Florida آمریکا و پروفسور Michael Nelson مدیر مرکز تحقیقات تغذیه کالج King انگلستان به دعوت واحد بین الملل دانشکده، برگزار شد.
در ابتدا دکتر سیاسی، توضیحاتی در خصوص دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و نحوه پذیرش دانشجویان ایرانی و خارجی ارائه داد و آمادگی این دانشکده را برای همکاری‌های بین‌المللی به ویژه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی و نیز در زمینه‌هایی چون تبادل اساتید، جذب و اعزام دانشجویان اعلام کرد و سایر اساتید در جلسه نیز انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، برگزاری کنفرانس های مشترک بین‌المللی و تعاملات بلندمدت را از دیگر زمینه‌های همکاری بین دانشگاهی دانستند.
در جریان این نشست و پیرو مذاکرات قبلی صورت گرفته توسط دکتر محمودی معاون بین الملل دانشکده، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک به امضاء دکتر سیاسی رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی و دکتر بهرام ارجمندی از دانشگاه فلوریدای آمریکا و نیز دکتر Sean Strain از دانشگاه اولستر ایرلند رسید.
همچنین با توجه به اینکه بین المللی سازی دانشکده از مهمترین اهداف چشم انداز 4 ساله دانشکده است، حضور اساتید مدعو بین‌المللی با رویکرد استفاده از دانش و مهارت پژوهشی و آموزشی آن‌ها یکی از مهمترین برنامه های حاشیه ای در جریان برگزاری کنگره تغذیه به شمار می رود که در این راستا، 5 نفر از این اساتید(1-دکتر  از Gordon Ferns از دانشگاه Sussex انگلستان،2- دکتر Sean Strain از دانشگاهUlster ایرلند، 3- دکتر Parmjit S. Panesar از دانشگاه Deemed هند، 4- دکتر Michael Nelson از کالج King انگلستان، 5- دکتر Alexander G Haslberger از دانشگاه Vienna اتریش) در قالب دومین کنگره بین المللی تغذیه، گواهی استاد مدعو دانشگاه را دریافت کردند.
در پایان جلسه پس از صرف شام، هدایایی به رسم یادبود از طرف دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی به اساتید مذکور اهدا شد./ق

تهیه کننده:

تنظیمات قالب