اهدای یک دستگاه دیالیز با حضور مسئول نهاد رهبری دانشگاه شریف به مرکز آموزشی درمانی بهارلو

نماینده ولی فقیه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور در بیمارستان بهارلو یک دستگاه دیالیز را به بیماران این مرکز اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو،  دوشنبه 19 خرداد 99، حجت الاسلام والمسلمین سیدفخرالدین طباطبایی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف به همراه تیمی از دانشجویان این دانشگاه با حضور در بخش دیالیز، ضمن عیادت از بیماران دیالیزی، یک دستگاه دیالیز به بیماران این مرکز اهدا کرد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه شریف، با قدردانی از زحمات پرستاران این مرکز به عنوان سانتر پذیرش بیماران کرونا در جنوب تهران، به وظیفه سایر اقشار جامعه در قبال این فداکاری ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه شریف در کنار دغدغه درس و تحصیل، همواره در خصوص مسائل جامعه  احساس وظیفه کرده و این اتفاقات جزو دغدغه های آنها است.
در ادامه فریده خزلی، سرپرستار بخش دیالیز، به معرفی مختصری از عملکرد دستگاه های دیالیز، حساسیت های موجود برای دیالیز بیماران و اهمیت انتخاب دستگاه پرداخت و از همراهی و همدلی تیم دانشگاه شریف در ایام کرونا قدردانی کرد.
خزلی با اشاره به اینکه حضور کارکنان بیمارستان در ایام کرونا هرچند کار بسیار سختی بود اما جزو تعهدات ما بوده و باید به آن عمل می کردیم اما زمانی که  می بینیم افرادی بدون هیچ گونه الزام، اینچنین احساس وظیفه کرده و در میدان حاضر می شوند و در تمام روزهای سخت در کنار ما بودند احساس دلگرمی می کنیم.
در پایان این بازدید از دستگاه دیالیز اهدایی دانشگاه شریف رونمایی شد.
این دستگاه به منظور انجام دیالیز بر بالین بیماران بستری مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه به این مرکز اهدا شد.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب