بازدید رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان از پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان از پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز طبی کودکان، همزمان با برگزاری پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما، دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان ضمن شرکت در این نمایشگاه آن را فرصت مناسبی جهت آشنایی با ظرفیت های نوین حوزه سلامت در مبحث گردشگری سلامت دانست.
پنجمین کنگره بین المللی سلامت کشور‌های اسلامی به مدت سه روز از 16 تا 18 آبان 1400 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شده بود که هدف اصلی آن معرفی دستاوردهای سلامت و گردشگری سلامت کشور‌های اسلامی با حمایت وزارتخانه‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه سلامت و گردشگری کشور‌ها بود.
بیمارستان مرکز طبی کودکان به عنوان قطب علمی طب کودکان کشور و بزرگترین مرکز آموزشی درمانی پژوهشی در حوزه سلامت، ضمن شرکت در این رویداد و برنامه های جانبی کنگره شامل ۳ بخش رویداد‌های جانبی، نشست‌های تجاری- نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی شرکت کرد. در این رویداد مرکز طبی کودکان، در جریان معرفی حرفه ای خدمات و محصولات شرکت های مطرح حوزه سلامت و گردشگری که همواره مورد توجه فعالان حوزه گردشگری و سلامت است، قرار گرفت. ارائه خدمات با کیفیت گردشگری سلامت در حوزه ی کودکان یکی از سیاست ها و برنامه های مهم مرکز طبی کودکان به شمار می رود. در این بازدید دکتر توتونچیان معاون درمان، دکتر رهنما مدیربیمارستان، دکتر رجبی مشاور رئیس، یوسفی مسئول روابط عمومی و ریاحی مسئول درآمد، دکتر بدو را همراهی کردند.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب