برگزاری اولین جلسه توجیهی تیم اجرایی دانشجویان آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی تهران

در راستای آیین استقبال از دانشجویان نو ورود روزانه کنکور سراسری ورودی مهرماه، جلسه هم اندیشی با اعضای تیم اجرایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه با حضور مهندس فرشاد میرزائی مدیر امور دانشجویی دانشگاه و دبیر استقبال از دانشجویان نو ورود، از ساعت 14 سه شنبه 18مهرماه 1402 در سالن شورای معاونت آغاز شد.
مهندس فرشاد میرزائی در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به دانشجویان گفت: این معاونت با هدف اعتلای سطح فرهنگی دانشجویان و ارتقا روحیه مدیریتی دانشجویان در نظر دارد در آیین استقبال از دانشجویان نوآمده به دانشگاه، از توان دانشجویان فعال فرهنگی استفاده کند.
وی افزود برای دانشجویان نو ورود کنکور سراسری (کارشناسی و دکترای عمومی) این اردو از تاریخ 24 تا 28 مهرماه 1402 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و برای اولین بار تیم اجرایی دانشجویی از 30 دانشجوی فعال در حوزه های کانون ها، نشریات، انجمن های علمی، شورای صنفی، همتایاران سلامت روان، بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، و ... می باشد، تشکیل شده است که ما را در برگزاری اردو همراهی و همیاری می کنند.
مدیر امور دانشجویی هدف از این انتخاب را در کنار مدیریت و برنامه ها، برقراری ارتباط چهره به چهره دانشجویان سال بالایی با دانشجویان نو ورود و تشریح فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در تمامی حوزه ها دانست.
در ادامه فرزاد سلطانپور رئیس اداره فوق برنامه و مسئول کمیته دانشجویی اطلاعاتی در  خصوص برنامه ها، فضای اقامتگاه، زمان رفت و برگشت، وظایف و انتظارات معاونت از دانشجویان منتخب ارائه کرد و سپس دانشجویان نظرات و پیشنهادات شان را ارائه داده و هم اندیشی شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب