برگزاری اولین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اولین جلسه از سلسله نشست های شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402، با حضور رئیس دانشگاه در سالن شورای دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه 24 تیرماه 1402 با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمجید سیدقریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر غلامرضا نور محمدی مدیر گروه معارف اسلامی، دکتر محمود مطهری نیا مدیر فرهنگی و اجتماعی، دکتر میر باقری دبیر هم اندیشی اساتید و سایر اعضای این شورا از ساعت 13 تا 14:30 برگزار شد.
در شروع جلسه دکتر ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی، از برگزاری اردوی دانشجویان جدید­الورود در مشهد مقدس خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است.
سپس اعضا در مورد بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تشکیل خانه گفتگو در دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تعیین شد مدیر امور فرهنگی و اجتماعی با گروه معارف ابتدا شیوه نامه ارسالی با توجه به شرایط دانشگاه بومی سازی کرده و سپس اجرا نمایند.
در خصوص آشنایی خانواده بزرگ دانشگاه با پیشزفت های فاخر کشور در حوزه های مختلف نیز، اردوهای هویت آفرینی توسط گروه معارف در قالب بازدیدهای مرتبط با دروس معارف اسلامی برگزار می شود و در روابط عمومی نیز کلیپ های مستندی از اختراعات و اکتشافات انجام شده در دانشگاه تهیه تا در ابتدای کلاس ها نمایش داده شود.
در این جلسه دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر ماشاالله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر زینالو مشاوره امور آموزشی و پژوهشی رئیس دانشگاه، دکتر معصومی مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و رضا سلامت مسئول بسیج دانشجویی، مهندس جواد ده بسته و علی یوسفی نژاد نمایندگاه معاونت توسعه نیز حضور داشتند و با توجه به دستور جلسات و موضوعات مطرح شده، نظرات خود را گفتند.
فعالیت بهداشتی و درمانی در ایام اربعین و نحوه مشارکت داوطلبانه کارکنان در این فعالیت ها، برگزاری فعالیت فرهنگی دیوار آزاد از دیگر موضاعات مطرح شده در این جلسه بود که مورد نقد، بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب