برگزاری جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی با گزارشی از اجرای موفق نسخه‌نویسی الکترونیک در این بیمارستان

جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی با حضور معاونان و دیگر اعضا برگزار شد.

برگزاری جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی با گزارشی از اجرای موفق نسخه‌نویسی الکترونیک در این بیمارستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه دوشنبه ۲۹  آذر  ۱۴۰۰ به ریاست دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی برگزار شد.

رئیس بیمارستان شریعتی در این جلسه با اشاره به موفق بودن اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک خواستار پیگری کامل این طرح در بیمارستان شد و گفت: با  اجرای کامل آن مشکلات و خطاهای احتمالی زودتر شناسایی می‌شود که برای رفعان می‌توان سریع‌تر اقدام کرد.

دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی نیزگزارشی از اجرای نسخه نویسی الکترونیک ارائه کرد. به گفته دکتر برکتی نسخه نویسی با موفقیت در درمانگاه از چند روز پیش آغاز شده است و اکثر پزشکان وارد سیستم شده و استفاده می‌کنند. دکتر برکتی همچنین کارایی نسخه تحت وب HIS   بیمارستان و اجرای برنامه‌های مکسا و دیتکس را قابل‌قبول و خوب توصیف کرد. مدیر بیمارستان شریعتی، در ادامه لینک و ارتباط با سازمان‌های تأمین اجتماعی و بیمه سلامت را از محدودیت‌های اجرای این برنامه عنوان کرد.

بررسی پیش‌نویس برنامه‌ها و اهداف کلان چهارساله بیمارستان در حوزه‌های درمان، آموزش و پژوهش و پشتیبانی  و همچنین گزارشی از میزان یارانه سلامت داور و تجهیزات از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود. 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب