برگزاری حلقه کتاب خوانی به همراه نقد و بررسی در دانشگاه

کانون دانشجویی ادبی الفبای عشق دانشگاه علوم پزشکی تهران، حلقه کتاب خوانی ویژه دانشجویان دانشگاه را به همراه نقد و بررسی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، کانون دانشجویی ادبی الفبای عشق قصد دارد با حمایت و همکاری مدیریت امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران، حلقه کتاب خوانی را با رمان "کیمیاگر" نوشته پائولو کوئلیو نویسنده مشهور برزیلی ویژه دانشجویان دانشگاه برگزار کند.
بر اساس این گزارش، کانون ادبی الفبای عشق ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان اعلام کرد؛ حلقه کتاب خوانی قرار است روز پنج شنبه 25 آبان ماه جاری از ساعت 13 تا 15 در مرکز پژوهش های علمی دانشجویان واقع در تقاطع خیابان ایتالیا و خیابان وصال برگزار و جهت کسب اطلاعات بیشتر با هادی عاشقی به شناسه KETABKHANI7@ ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است، این رمان درباره ی چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که در رؤیای خود، محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر مشاهده می کند و به قصد تحقق بخشیدن به این رؤیای صادقه، موطنش را در آندلس رها می کند و ...
توضیح اینکه، رمان کیمیاگر از رمان های بسیار پرفروش دهه پایانی قرن بیستم جهان است که در بیش از 150 کشور انتشار و به بیش از 52 زبان ترجمه شده است.

تهیه کننده:

تنظیمات قالب