برگزاری چهارمین جلسه کمیته برون بخشی پیشگیری از خودکشی سال 1402 در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر چهارمین کمیته پیشگیری از خودکشی را با حضور امام‌جمعه شهرستان اسلامشهر و مدیر شبکه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا محمدباقر برقراری، امام‌جمعه، دکتر علیرضا عباسی،  مدیر شبکه بهداشت و نماینده ادارات عضو کمیته جلسه کمیته پیشگیری از خودکشی را در سالن اجتماعی آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار کرد. 
دکتر عباسی در آغاز جلسه هدف از تشکیل این کمیته را انسجام و هماهنگی بیشتر ادارات عضو در برنامه‌ریزی، اتخاذ تصمیمات و اجرای مصوبات اعلام کرد و در ادامه حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به بحث خودکشی، گفت: خودکشی ازنظر اسلام و قرآن و ائمه اطهار گناهی نابخشودنی است و اگر شخصی باوجود آگاهی و توجه اقدام به خودکشی کند، مرتکب گناه کبیره شده است و اهل سعادت نخواهد بود.
 وی با تأکید بر این مطلب که باید اقداماتی با مشارکت مسئولین و مردم صورت بگیرد تا این کار ناپسند متوقف شود، ابراز داشت که مسئولین مربوطه توجه که یکی از اقدامات مؤثر در پیشگیری از خودکشی است.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب