• تاریخ انتشار : 1397/02/08 - 12:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2028
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آزمونهای آزمایشگاهی تشخیصی آلرژی و کارگاه ایمونوسیتوشیمی در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در راستای همکاری با چهاردهمین همایش بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران دو کارگاه از مجموع کارگاه های این همایش را برگزار کرد.


گالری عکس1

گالری عکس 2

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 اردیبهشت 97 کارگاه آزمونهای آزمایشگاهی تشخیصی آلرژی و کارگاه ایمونوسیتوشیمی با حضور علاقه مندان در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی تشکیل شد.
مدرس کارگاه آزمونهای آزمایشگاهی تشخیصی آلرژی دکتر راهله شکوهی، پژوهشگر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی بود که در این کارگاه شرکت کنندگان با انواع تست های تشخیص آزمایشگاهی آلرژی شامل تست های: Singlepex (RAST ، الایزا، Hycor, ImmunoCAP ) و تست های Multiplex شامل( RIDA qline Allergy Test و میکرواری و FABER) آشنا  شده و همچنین تفاسیر آزمایشات مربوط همراه با معرفی چند بیمار و آزمایشهای  آنها در کارگاه انجام شد.
مدرس کارگاه ایمونوسیتولوژی نیز دکتر زهرا علیزاده، پژوهشگر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی بود که مباحث:  Direct immunocytochemistry (ICC)، Indirect ICC، Enzyme-coupled antibody staining،Fluorophore staining،Double staining ،Intracellular staining را مطرح و درباره نحوه تفسیر و آنالیز نتایج داده ها بحث کرد.
کارگاه های فوق بر اساس همکاری مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی با چهاردهمین همایش بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران ( 6 تا 8 اردیبهشت ،سالن برج میلاد تهران) برگزار شده و از مجموع کارگاه های همایش فوق محسوب می شود.

 خبر و عکس: واحدی
 

  • گروه خبری : مرکز تحقیقات ایمونولوژی آسم و آلرژی
  • کد خبر : 76232
کلمات کلیدی
الناز واحدي
تهیه کننده:

الناز واحدي

تنظیمات قالب