برگزاری کلاس آموزشی معرفی سامانه جدید شعاع ویژه اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی

با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه کلاس آموزشی معرفی سامانه جدید شعاع (سیپاد) ویژه اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، کلاس آموزشی معرفی سامانه جدید شعاع (سیپاد) صبح روز دوشنبه 17 تیر 1398 با حضور اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی در سالن آمفی تئاتر پروفسور شمس این مرکز برگزار شد.
مهندس نعمتی کارشناس سامانه شعاع دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران صحبت های خود را با معرفی سامانه جدید شعاع آغاز کرد و گفت: همانطور که می دانید معاونت آموزشی دانشگاه نسخه جدید از سامانه شعاع را طراحی کرده که ابزار و امکانات بیشتری را در اختیار اعضای هیئت علمی قرار می دهد تا بتوانند از فعالیت های وارد شده در این سامانه گزارش های بیشتری را در ارتباط با اهداف خود دریافت کنند.
نعمتی ضمن معرفی امکانات سامانه جدید افزود: باید این نکته را یادآوری کنم که سامانه شعاع به منظور ترفیع اعضای هیئت علمی مورد استفاده قرار می گیرد و لازمه اینکه یک عضو هیئت علمی حائز شرایط شود باید بر اساس اطلاعاتی که از فعالیت های خود وارد این سامانه می کند امتیازات لازم را در حوزه های آموزش، پژوهش و امتیاز کل کسب کند. حداقل این امتیازها در حوزه آموزشی 144، پژوهشی 84 و امتیاز کل 198 می باشد که یک عضو هیئت علمی حداقل می بایست فعالیت های مربوط به 9 دوره (9 ماه) از 12 دوره (12 ماه) را در سامانه شعاع وارد نماید.
وی امکان تعریف تمامی فعالیت های پرکاربرد را از تفاوت های سامانه جدید شعاع با سامانه قبلی برشمرد و در ادامه به نحوه چگونگی ورود به این سامانه، ثبت فعالیت ها، تعریف فعالیت های پرکاربرد و دریافت گزارش عملکرد از این سامانه پرداخت.
لازم به توضیح است اعضای هیئت علمی می توانند از مرداد ماه سال جاری نسبت به وارد کردن اطلاعات به سامانه جدید شعاع اقدام کنند.
خبر و عکس: قاضی میرسعید
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب