بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی/ سخنان دکتر فخرائی، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه در مراسم اختتامیه

مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزاری بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی را حاصل زحمات همه همکاران و اساتید گروه چشم پزشکی بیمارستان فارابی دانست.

گالری عکس
مراسم جشن شب فارابی شامگاه پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 با حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت وجمع کثیری از پیشکسوتان، اعضای هیئت علمی، دانش آموختگان، دستیاران، فلو شیپ ها و کارکنان بیمارستان فارابی در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.دکتر قاسم فخرائی، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: دست یکایک بزرگان و پیشکسوتانی که از آنان آموخته ایم و حق معلمی بر گردن ما دارند، بزرگانی همچون استاد فقید پروفسور شمس که همه مدیون زحاتش هستیم را می بوسم و امیدوارم شاگردانی خوب برای آنان و ادامه دهنده راه پرافتخارشان باشیم.
مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه، از زحمات و تلاش بی وقفه دکتر طباطبائی،در برگزاری هر چه با شکوهتر و آبرومند سمینار قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد، بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی که حاصل زحمات همه همکاران و اساتید گروه چشم پزشکی است و به رهبری دکتر سید ضیاء الدین طباطبائی با شکوه همیشگی برگزار شده است برای شرکت کنندگان مفید و ماندگار باشد.
وی در ادامه با قدردانی از حمایت بیدریغ اساتید پیشکسوت فارابی و مشارکت فعال و سازنده همکاران گروه چشم پزشکی افزود: از فلو ها و دستیاران عزیزمان که مایه افتخارند و درسمینار خوش درخشیدند و   تک تک پرستاران و کارکنان بیمارستان هم تشکر می کنم و امیدوارم یکایک شما را در سمینار بیست و پنجم که انشاء الله به شکلی متفات و با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد دوباره ملاقات کنیم.
دکتر فخرائی همچنین حضور فعال شرکت های تجهیزات پزشکی را که علیرغم مشکلات اقتصادی و گرفتاری های موجود سمینار را حمایت کردند ستود و از دکتر صدر السادات، رییس بیمارستان فارابی که با قدرت پشت سر سمینار ایستاده و از آن حمایت کردند سپاسگزاری کرد. 
مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه در پایان با قدردانی از دانش آموختگان فارابی و میهمانان دانشگاه های دیگر که از شهرستان های دور و نزدیک در سمینار شرکت کردند ابراز امیدواری کرد در سال های آتی نیز آنان را به عنوان سخنران یا شرکت کننده در سمینار ملاقات کنیم
خبر: امیدوار
عکس:ربیعی

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب